• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • شناسه خبر: 5312

توافق وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی / ۲ هزار رشته‌محل کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تایید شد

پیام ملت– معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی از توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مسئولان دانشگاه آزاد درباره بازگشت رشته‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد. به گز ...

پیام ملت معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی از توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مسئولان دانشگاه آزاد درباره بازگشت رشته‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.
به گزارش پیام ملّت و به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا منادی سفیدان در جلسه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و سازمان سنجش،  کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: «در این جلسه دکتر فرهادی وزیر علوم، معاونان آموزشی و حقوقی وزارت علوم و دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش حضور داشتند. نتیجه این جلسه بازگشت حدود ۲ هزار رشته‌محل کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را رقم زد.»
او ادامه داد: «مباحث زیادی درباره رشته‎های دکتری و کارشناسی‌ارشد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان شد. همچنین سه استادیار به دو استادیار تمام وقت و دو استادیار نیمه وقت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرد.»
منادی به نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این باره اشاره کرد و گفت: «نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش از جریان‎های سیاسی مختلف مجلس کمک‌های‎ زیادی در این باره کردند و خوشبختانه توافق خوبی با مسئولان وزارت علوم انجام و نتیجه آن نیز از سوی این وزارت‌خانه اعلام می‌شود.»
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد همه مسئولان دو طرف، جلسه امروز را با رضایت و خرسندی پایان دادند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست