• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۵
  • شناسه خبر: 5378

نتایج انتخابات خانه مطبوعات مطابق اساسنامه اعلام شده است

پیام ملت– مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به جابه‌جایی انجام شده در برخی از بخش ها گفت: بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات اگر بخشی کاندیدایی نداشته باشد، کاندیدایی که بیشترین رای را در بخش دیگر داشته، می‌تواند د ...

پیام ملت مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به جابه‌جایی انجام شده در برخی از بخش ها گفت: بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات اگر بخشی کاندیدایی نداشته باشد، کاندیدایی که بیشترین رای را در بخش دیگر داشته، می‌تواند در بخش فاقد کاندیدا انتخاب شود.

یوسف ناصری با بیان اینکه نتایج اعلام شده صحیح است، اظهار کرد: اولین انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات استان زنجان روز گذشته همزمان به سه استان دیگر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات بودند، گفت: ۵۲ نفر در این انتخابات شرکت کردند که ۸۳.۸۷ درصد را شامل می‌شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: تعداد نامزدهای این دوره از انتخابات ۱۷ نفر بودند.
وی با اشاره به اینکه با پایان فرآیند رای‌گیری خانه مطبوعات استان زنجان نفرات منتخب مشخص شدند، تصریح کرد: در پایان این فرآیند در بخش مدیران مسؤول احمد سلطانی و عباس محمدی به عنوان عضو اصلی و امیر نعمتی به عنوان عضو علی‌البدل، در بخش خبرنگاران نیز یوسف ناصر، حسین نجاری، احمد حسنی به عنوان عضو اصلی انتخاب و سعید مالکی و صغری محمدی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه در بخش سرپرستی روزنامه‌ها نیز احمد اسدی به عنوان عضو اصلی انتخاب و حسن اکبری به عنوان عضو علی‌البدل  و در بخش خبرگزاری‌ها نیز سکینه محمدی به عنوان عضو اصلی و ملک‌ناز نجفی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند، گفت: در این انتخابات پرویز نجفلو و علی اکبر شیوخی نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.
وی با اشاره به جابه‌جایی انجام شده در برخی از بخش‌ها افزود: بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات اگر بخشی کاندیدایی نداشته باشد، کاندیدایی که بیشترین رای را در بخش دیگر داشته، می‌تواند در بخش فاقد کاندیدا  انتخاب شود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست