• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 5400

مراسم بزرگداشت نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان برگزار می شود

پیام ملت– مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز یکشنبه ۱۸تیرماه سال جاری،  مراسم بزرگداشت نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان برگزار می شود. اسماعیل خردمند در گفت  گو با پیام ملّت، اظهار کرد: این مراسم ...

پیام ملت مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز یکشنبه ۱۸تیرماه سال جاری،  مراسم بزرگداشت نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان برگزار می شود.

اسماعیل خردمند در گفت  گو با پیام ملّت، اظهار کرد: این مراسم از سوی استانداری زنجان، جمعیت هلال احمر استان زنجان و فرمانداری خدابنده از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان برگزار می شود.

در پیام جمعیت هلال احمر استان زنجان آمده است، با ابراز تأسف و تأثر فراوان به مناسبت عروج دوتن از نجاتگران،  خدوم  و تلاشگر و عضو تیم امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر خدابنده که درحین انجام عملیات  امدادی برای نجات مقنی از چاه جان خودشان را از دست دادند. ضایعه ای اسفناک برای این جمعیت بشمار می رود.

ضمن طلب علوّ درجات برای آن عزیزان سفرکرده  و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده ها و بازماندگانشان از عموم مردم مؤمن و انقلابی دعوت می‌شود با شرکت در این مجلس از مقام شامخ نجاتگران ایثارگر  تجلیل شایسته به عمل آورند.

 

انهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست