• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • شناسه خبر: 5443

تحقق توسعه در جامعه نیازمند انتقاد سازنده است

پیام ملت– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: نقدی که منصفانه و سازنده باشد موجب رشد و تعالی جامعه شده و زمینه دستیابی به کمال را برای مردم جامعه فراهم می کند. به گزارش پیام ملّت، سیدبیوک موسوی در جل ...

پیام ملت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: نقدی که منصفانه و سازنده باشد موجب رشد و تعالی جامعه شده و زمینه دستیابی به کمال را برای مردم جامعه فراهم می کند.

به گزارش پیام ملّت، سیدبیوک موسوی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مردم سالاری دینی در کشور به شمار می آید، اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف فرمانداران، برگزاری انتخابات است که نقش مهمی در دستیابی به مردم سالاری دینی و دموکراسی دارد و خوشبختانه این مهم در استان زنجان به خوبی عملیاتی شده است.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و افزود: متاسفانه بد اخلاقی های زیادی هم در سطح ملی و هم در سطوح استانی و شهرستانی در این انتخابات اتفاق افتاد که تاثیرات منفی در پی داشت.

معاون سیاسی استانداری زنجان ادامه داد: تقسیم جامعه به ۹۶ درصدی ها و ۴ درصدی ها از جمله این بداخلاقی ها بود چنانکه چند روز گذشته دیدیم که منافقین چه خیمه شب بازی هایی با استناد به این قبیل تقسیم بندی ها در کشور، به راه انداخته بودند.

موسوی گفت: برای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند فضایی آرام توام با همدلی در سطح استان هستیم که خوشبختانه در استان زنجان شاهد تعامل و هم افزایی بین تمامی مسئولان برای توسعه هستیم.

وی با بیان اینکه ایراد اتهام فساد و ناکارآمدی به مسئولان دولتی سبب ایجاد دو قطبی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر دولت یازدهم نسبتی با فساد داشت پس چرا افرادی که در دولت های نهم و دهم بودند را دستگیر می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تحقق توسعه در جامعه را نیازمند انتقاد سازنده برشمرد و تاکید کرد: نقدی که منصفانه و سازنده باشد موجب رشد و تعالی جامعه شده و زمینه دستیابی به کمال را برای مردم جامعه فراهم می کند.

موسوی با بیان اینکه ایراد اتهام فساد و ناکارآمدی به مسئولان دولتی سبب ایجاد دو قطبی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر دولت یازدهم نسبتی با فساد داشت پس چرا افرادی که در دولت های نهم و دهم بودند را دستگیر می کنند.

وی با بیان اینکه برخی تریبون ها نماد اخلاق و مذهب هستند، یادآور شد: باید از تریبون های در اختیار جهت ترویج اخلاق، دین و معرفت استفاده کرد تا مخاطبین نیز جهت افزایش آگاهی و بصیرت، بهره لازم را ببرند.

معاون استاندار به بروز بداخلاقی ها و نشر دروغ ها پیرامون سند ۲۰۳۰ در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: می خواهیم با بداخلاقی ها چه چیزی را ثابت کنیم، این حرکت که با پول و امکانات حاکمیت مطالبی را به دروغ راجع به سند ۲۰۳۰ چاپ و در روستاها تکثیر کنیم، نه شرعی و نه انسانی است.

موسوی به ضرورت سعه صدر مسئولان اشاره کرد و افزود: ما هر اندوخته ای داریم از نفس قدسی علمایی است که اخلاق و تفسیر به ما گفته اند و دروغ نگفتن را به ما یاد دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر اختلافی وجود دارد با گفت و گو باید در پی حل آن بود نه اینکه از پشت تریبون ها و بلندگوها با همدیگر حرف بزنیم.

موسوی تحقق توسعه در جامعه را نیازمند انتقاد سازنده برشمرد و تاکید کرد: ما مداحی و ستایش از دولت را هم قبول نداریم بلکه انتظار داریم  منصفانه و سازنده باشد موجب رشد و تعالی جامعه شده و زمینه دستیابی به کمال را برای مردم جامعه فراهم می کند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه در سطح استان نیازمند خانه تکانی مدیریتی هستیم، افزود: نباید از این سخن تلقی صرف سیاسی داشت بلکه خانه تکانی مدیریتی، اجرایی، اجتماعی و سیاسی با رعایت اخلاق جهت توسعه استان محقق می شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست