• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • شناسه خبر: 5446

نخستین جشنواره مد و لباس زنجان برگزار می شود

پیام ملت– رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اولین جشنواره مد و لباس ۲۱ تیرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود. معراج کرمی در گفت‌وگو با پیام ملّت، اظهار کرد: نخستین جشنواره مد ...

پیام ملت رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اولین جشنواره مد و لباس ۲۱ تیرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

معراج کرمی در گفت‌وگو با پیام ملّت، اظهار کرد: نخستین جشنواره مد و لباس از ٢١ تا ٢٧ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار منتخب در جشنواره مدل و لباس کشوری از طریق بنیاد ملی مد و لباس به این جشنواره ارسال شده اند، افزود: آثار ارسالی به این جشنواره انواع پوشاک اجتماعی، مانتوهای مجلسی و لباس های محلی می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با هدف بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک و منسوجات اسلامی ایرانی، ترغیب و تشویق طراحان استان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین اجرایی می‌شود.

کرمی  گفت: معرفی توانمندی‌های بخش صنعت پوشاک و پارچه استان به مخاطبان، انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در صنعت پوشاک و منسوجات استان و توسعه فضای تعامل و همکاری در بین  فعالان صنعت پوشاک و منسوجات استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود:علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ۲۱ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

کرمی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولاتی درباره رعایت حجاب و عفاف، ارائه لباس‌های محلی و مجلسی، بخش سوم نیز به فروش محصولات با تخفیف ویژه توسط تعدادی از موسسات فعال اختصاص دارد.

وی ادامه داد: سه سالن گالری هنر فرهنگسرای امام، سالن انتظار و لابی اصلی فرهنگسرا، نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی اختصاص دارد.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست