• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۳
  • شناسه خبر: 5473

دشمن در فکر تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است، گفت: دشمن در فکر توطئه، برنامه ریزی، شکست انقلاب و تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه است. به گزارش پیام ملّت، آیت الله ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است، گفت: دشمن در فکر توطئه، برنامه ریزی، شکست انقلاب و تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه است.

به گزارش پیام ملّت، آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان به رویداد های مهم تبر ماه اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۳ تیر ماه یادآور حماسه و همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام بخصوص ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمن از دشمن دست برنمی دارد و اگر از دشمت غافل شویم دشمن از ما غافل نیست، ابراز کرد: دشمن در فکر توطئه، برنامه ریزی و شکست انقلاب و تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دشمانان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمانان برای انقلاب برنامه ریزی های بلند مدت انجام داده اند،امروز یک طور فرداو پس فردا طور دیگری وارد عرصه می شوندباید آگاه بود و ایمان خود را حفظ کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمانان انقلاب اسلامی در کمین نظام وستون نظام  یعنی ولایت فقیه هستند، عنوان کرد: مبارز انقلابی باید همیشه آگاه باشد اگر غافل باشی دشمن غافل نخواهد بود و ضربه خواهد زد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری از آثار برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نخستین مجلس خبرگان رهبری که از ارکان نظام و قانون اساسی محسوب می شود در۲۳ تیر ماه ۱۳۶۲ تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند با جنگ سخت و رو در رو با ایران اسلامی مبارزه کنند دست به جنگ نرم زده اند، خاطرنشان کرد: به این نتیجه رسیده اند که با روش های گوناکون روسری و چادر از سر بانوان ایران اسلامی بردارند که این همان جنگ نرم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه اگر حیا، حجب و عفاف از بین برود غیرت اسلامی نیز از بین خواهد رفت، گفت: اگر غیرت از بین برود آرام آرام استقلال و استقامت نیز از بین خواهد رفت و دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف شوم و پلید خود خواهند رسید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۶ تیر ماه ۱۳۵۹ روز تاسیس شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: نظارت بر حفظ اصول قانون اساسی و  تطبیق موازین شرعی با قوانین کشور از وظایف شورای نگهبان است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ۲۷ تیر ماه ۱۳۶۷ روز پذيرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت ملی ايران است، تصریح کرد: هشت سال ملت ایران همراه با نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج مردمی پشت سر امام خمینی (ره)در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند .

وی با بیان اینکه بعد از هشت سال جنگ تحمیلی به برکت مقاومت رزمندگان و خون شهدا دنیا متجاوز بودن دشمن را قبول کرد، افزود: طبق بیانات امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران با جنگ مخالف بوده و دفاع  اصل است و میل داریم در بین کشور ها آرامش و صلح باشد و اگر جنگی را بر ما تحمیل کنند تمام ملت ما جنگ جو هستند و با همه انها مبارزه خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه چند عامل در پیروزی مردم عراق در موصل دخیل است، عنوان کرد: آثار و برکات اعتقاد به ولایت فقیه،جبهه مقاومت مردمی عراق، سوریه و ایران،ارتش و نیروهای حشد الشعبی دست به دست هم دادند و به یاری خدا شهر موصل را از چنگال گروهک ها تروریستی و تکفیری داعش آزاد کردند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: به برکت خونهای پاک مدافعان حرم و جانبازان ایرانی، عراقی و سوریه ای غده سرطانی که توسط مثلث شوم عبری، عربی و غربی تشکیل شده بود را از موصل خارج کردند.

 

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست