• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
  • شناسه خبر: 5475

ضرورت فر هنگ سازی کاهش مصرف سوخت های فسیلی و هیدروکربنی

پیام ملت– مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه آیندگان نیز از منابع هیدروکربنی و فسیلی سهم دارند، گفت:  نسل امروز باید با مصرف بهینه در افزایش سهم آیندگان گام بردارد. محمود آقامحمدیان در ...

پیام ملت مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه آیندگان نیز از منابع هیدروکربنی و فسیلی سهم دارند، گفت:  نسل امروز باید با مصرف بهینه در افزایش سهم آیندگان گام بردارد.

محمود آقامحمدیان در همایش دوچرخه سواری با شعار مصرف بهینه سوخت = افزایش سهم آیندگان، اظهار کرد: مصرف بهینه در بخش حمل و نقل یکی از بخشهای تاثیر گذار در صرفه جویی مصرف سوخت های فسیلی و فرآورده های مایع خواهد بود.

وی هدف از برگزاری همایش دوچرخه سواری را فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن سوخت های فسیلی و هیدروکربنی عنوان کرد و افزود: توجه به سوختهای پاک که آلودگی کمتری داردند یکی دیگر از عوامل صرفه جویی می باشد.

محمود آقا محمدیان با بیان اینکه این قبیل از  همایش ها سبب تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده حداقلی از وسایل نقلیه می شود، خاطر نشان کرد: این عامل ضمن تضمین سلامت و تندرستی موجب کاهش ترافیک, کاهش آلودگی های زیست محیطی و نهایت کاهش گازهای گلخانه ای میگردد.

در ادامه همچنین سرهنگ مظفری رئیس راهنمایی و رانندگی زنجان ضمن مطلوب توصیف کردن همایش هایی در این سطح و با این هدف به بحث مخاطرات رانندگی و لزوم رعایت هرچه مطلوب تر نکات ایمنی در رانندگی اشاره داشت و عنوان کرد: ضروریست مقررات رانندگی از سنین پایین شروع  و فرزندان مورد تاکید فرهنگ سازی قرار گیرند و این امر هم در کنار ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف سوخت می تواند از اولویتهای نسل پایه هر جامعه محسوب شود.

به گزارش پیام ملّت، همایش دوچرخه سواری با شعار مصرف بهینه سوخت- افزایش سهم آیندگان با حضور حداکثری کارکنان و خانواده های محترم شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان ، با هماهنگی و همراهی راهنمایی و رانندگی و مرکز فوریتهای پزشکی زنجان در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۰۴/۹۶ برگزار گردید.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست