• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۷
  • شناسه خبر: 5523

رتبه کسب و کار کشور ۱۲۰ است

پیام ملّت– معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درفضای بین المللی رتبه کسب و کار کشور ۱۲۰است که این رتبه در سال کذشته ۱۵۲بوده است. به گزارش پیام ملّت، محمد رضا فیاض در همایش تجلیل ...

پیام ملّت معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درفضای بین المللی رتبه کسب و کار کشور ۱۲۰است که این رتبه در سال کذشته ۱۵۲بوده است.

به گزارش پیام ملّت، محمد رضا فیاض در همایش تجلیل از صنعت گران، معدنکاران و اصناف استان زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته نرخ بخش صنعت منهای ۱۰.۵بود که امسال به ۶.۵مثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این روز را به همه تلاشکران جبهه تولید و صنعتگران تبریک و تهنیت عرض می کنم، تصریح کرد:درست است که انتظارات تولید کنندگان و صنعت گران هنوز براورده شده است اما شما تلاش می کنید دست آورد هایی داشته باشید.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید جهش کنیم نباید قدم برداشت باید فضای جا مانده را طی کنیم، عنوان کرد:طی سال گذشته ۲۳هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه به واحد هایی کمک می شود که به صادرات محور بوده و تولیدات آنها قابلیت صادرات داشته باشد، ابراز کرد:اگر کشور ما به گردونه تجارت و صنعت جهانی و ارتباطات جهانی وصل نشود بازار ما را جواب نخواهد داد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها خاطرنشان کرد: در جهان هیچ کشوری وجود ندارد که ۱۵ همسایه داشته باشد و در این راستا کشور ما ایران دارای ۱۵ همسایه است و باید در این راستا به طور جدی کار شود.

فیاض با بیان اینکه معدن استان زنجان به توجه جدی نیاز دارد و باید تلاش بیشتری انجام شود، گفت: در راستاس معدن زنجان  و قدم های خوبی برداشته شده است .

وی اظهار کرد: در کشور۸۰ پهنه آزاد سازی شده بطوری که پهنه های آزاد شده در کشور انگشت شمار بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها با بیان اینکه حضور در بازار های بیگانه یکی از شاه کلید های توسعه است و در این راستا قدم های مهمی برداشته شده است، عنوان کرد: در دو نمایشگاه که در کشور های خارجی برگزار شده بود صنایع ایران در این نمایشگاهها معرفی شد و از استقبال قابل توجهی برخوردار شده است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست