• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۱
  • شناسه خبر: 5563

استفاده ازظرفیت دستگاه هابرای جلوگیری از آسیب های اجتماعی

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تقویت ورزش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده شود. به گزارش پیام ملّت، اسدالله دوریش‌امیری در جلسه شورای ورزش استان با بیان اینکه ورزش یکی از عنا ...

پیام ملّتاستاندار زنجان گفت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تقویت ورزش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

به گزارش پیام ملّت، اسدالله دوریش‌امیری در جلسه شورای ورزش استان با بیان اینکه ورزش یکی از عناصری است که به بهترین شکل قادر است وقت انسان را پر کند، اظهار کرد: در بحث همگانی کردن ورزش باید از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی و نیز بخش خصوصی به بهترین شکل استفاده شده و ورزش را در بین آحاد جامعه نهادینه کنیم.

وی تاکید کرد: توسعه ورزش همگانی به عنوان استراتژی اصلی حاکمیت و دولت است و از مسیر ورزش همگانی می‌توان به موفقیت در ورزش قهرمانی رسید.

استاندار زنجان با اشاره اینکه موفقیت‌های ورزشی سبب افزایش غرور ملی می‌شود عنوان کرد: در هر عرصه‌ای که پرچم کشور به اهتزار در می‌آید همه ما به آن  افتخار می‌کنیم و افتخار و غرور ملی نیز اقتدار ملی را به دنبال دارد.

درویش امیری ورزش را کم هزینه‌ترین و موثرترین روش در تامین سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط وشادابی در جامعه از بسیاری آسیب‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تقویت ورزش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

درویش‌امیری با بیان اینکه باید ورزش همگانی را ریشه دار کنیم، گفت: ورزش همگانی هزینه زیادی ندارد و نیاز نیست و می‌توان حرکت‌های دسته جمعی در راستای توسعه ورزش همگانی را ماهی یک بار توسط قشری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور با ورزش سر و کار دارند، افزود: یکی از زمینه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی داشتن وقت آزاد و بدون برنامه است که ورزش می‌تواند به خوبی وقت جوانان را پر کند.

استاندار زنجان به بودجه ورزشی دستگاه‌های اجرایی اشاره و تاکید کرد که باید از ظرفیت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی باید بخش خصوصی را به سمت کمک به جامعه ورزش هدایت کنند چرا که تشویق بخش خصوصی به حمایت از ورزش سورآور خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست