• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۱
  • شناسه خبر: 5591

نبایدتبلیغات سیاسی را آلوده به سیاه نمایی کرد

پیام ملّت– نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان گفت: متاسفانه در تبلیغات سیاسی سیاه نمایی زیادی می‌شود، در این کشور خیلی کار شده است و دلیلی ندارد ما زندگی خود را با کشورهایی چون کشورهای اروپایی مقایسه کنیم ...

پیام ملّت نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان گفت: متاسفانه در تبلیغات سیاسی سیاه نمایی زیادی می‌شود، در این کشور خیلی کار شده است و دلیلی ندارد ما زندگی خود را با کشورهایی چون کشورهای اروپایی مقایسه کنیم.

به گزارش پیام ملّت، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در دیدار با منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان، اظهار کرد: کشور در شرایط فعلی به خودکفایی در تولیدات انواع محصولات کشاورزی و تحولات مختلف در دیگر بخش‌ها دست یافته است.

وی با بیان اینکه در سال ۵۶ تعداد دانشجویان کشور ۱۲۰ هزار نفر بوده است، افزود: این تعداد هم‌اینک به ۴.۵ میلیون نفر رسیده که این اعداد قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و مشابه این تحولات در حوزه توسعه راه‌ها و دیگر بخش‌ها نیز تکرار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، خدمت به مردم را از تاکیدات و آموزه‌های دینی مسلمانان دانست و تاکید کرد: امام راحل شأن مسئولان را خدمات به مردم می‌دانستند و مقام معظم رهبری نیز خدمت به مردم را عبادت توصیف می‌کنند؛ لذا منتخبان شوراها باید این سخنان را مورد توجه جدی قرار دهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در آموزه‌های دینی آمده، برای شکر یک نعمتی باید آن را برای رضای خدا استفاده کرد، افزود: هم‌اینک نعمت خدمت به منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا داده شده که مطابق با این آموزه‌ها باید در مسیر رضایت خدا و با انگیزه خدمت به مردم به‌کار گرفته شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت توجه به قوانین بالادستی توسط اعضای شورای اسلامی شهرها تاکید کرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر باید در مسیر قانون و خدمت به مردم قدم بردارند و در اولین اقدام باید آشنایی کاملی با این قوانین داشته باشند.

وی خطاب به منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان اظهار کرد: عده‌ای در زمان انتخابات با عنوان دوستان، اقوام و یا هم‌فکران حزبی از شما حمایت کرده‌اند ولی اعضای شورا باید بدون در نظر گرفتن این مسائل، تنها برای رضایت خداوند و خدمت به مردم در شوراها تصمیم‌گیری کنند تا همواره وجدانی آرام و آسوده داشته باشند.

 

انهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست