• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • شناسه خبر: 5578

توجه به اشتغال زایی خانواده های نیازمند مقدس است

پیام ملّت– نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای درآمدزایی برای خانواده‌های نیازمند ارزشمند و مقدس است. به گزارش پیام ملّت، سید مرتضی خاتمی در دیدار با مسؤول ...

پیام ملّت نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای درآمدزایی برای خانواده‌های نیازمند ارزشمند و مقدس است.

به گزارش پیام ملّت، سید مرتضی خاتمی در دیدار با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی استان زنجان اظهار کرد: توجه بیشتر به ظرفیت‌های مناطق مختلف در ایجاد اشتغال و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی امر اشتغال برای اثربخش شدن فعالیت‌های انجام‌شده در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: توسعه فضای کسب‌وکار با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه موجب می‌شود، بهره‌وری طرح‌های اشتغال ایجادشده افزایش یابد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی  خاطر نشان کرد: شناخت صحیح از ظرفیت‌های محلی در مناطق مختلف موجب می‌شود، الگوی مناسبی برای اشتغال‌زایی در گروه‌های مستعد ایجاد اشتغال به‌ویژه نیازمندان طراحی و اجرا شود.

خاتمی گفت: فعالیت کمیته امداد در این بخش نیز موجب شده است، مسؤولیت اجتماعی اقشار مختلف جامعه در حوزه رسیدگی به نیازمندان تقویت‌شده و فقرزدایی به دغدغه و گفتمان عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شناخت صحیح ظرفیت‌های محلی موجب اشتغالزایی مناسب برای مددجویان می‌شود، تصریح کرد: شناخت صحیح از ظرفیت‌های محلی در مناطق مختلف موجب می‌شود الگوی مناسبی برای اشتغالزایی برای گروه‌های مستعد ایجاد اشتغال به‌ویژه نیازمندان طراحی و اجرا شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست