• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • شناسه خبر: 5597

توجه به روستاها از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

پیام ملّت– فرماندار شهرستان خرمدره گفت: دولت با وجود مشکلات فراوان با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام داده است و توجه و رسیدگی به روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید می باشد. به گزارش پیام مل ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان خرمدره گفت: دولت با وجود مشکلات فراوان با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام داده است و توجه و رسیدگی به روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید می باشد.
به گزارش پیام ملّت، حجت محمدی در دیدار با دهیارن شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه سفیران دولت در روستاها هستند، خاطر نشان کرد: دهیاران سفیران دولت در روستاها و زبان‌ گویای اهالی در بیان مشکلات هستند.
وی عنوان کرد: دهیاران صدای رسای مردم روستا در بیان مشکلات هستند که برای حل مشکلات باید تعاملات خود را با مسئولان دستگاه‌های اجرایی افزایش دهند.
فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره اعتبارات دهیاری‌ها در سال‌جاری، اظهار کرد: دولت امسال مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار برای توسعه و رونق روستاها اعتبار تخصیص داده است و با وجود اعتبارات مستمر سالیانه در روستاها، دهیاران باید برنامه‌هایی برای درآمدزایی در روستاها را داشته باشند.
محمدی در ادامه به پسماند زباله‌های روستایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: پسماند زباله‌ها در روستاهایی که دارای دهیاری هستند باید به نحو مطلوبی در محل‌های تعیین شده دفن شوند. همچنین در روستاهای فاقد دهیاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعتباری تخصیص داده خواهد شد تا معضل پسماند زباله‌ها در این روستاها نیز حل شود.
وی با اشاره به اینکه توجه به روستاها از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: دولت با وجود مشکلات فراوان توانسته با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام دهد، به‌طوری ‌که وضعیت کنونی روستاها خیلی بهتر از گذشته شده و روستائیان رضایت بیشتری دارند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست