• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • شناسه خبر: 5581

توجه مدیران برای حرکت دانشگاه در مسیر رشد و تعالی

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: دانشگاه زنجان در سطح کشور به عنوان یک دانشگاه عالی شناخته شده و از مدیران این دانشگاه انتظار می رود که کمک کنند تامسیر رشد و تعالی دانشگاه با سرعت بیشتری طی شود. به گزارش پیام ملّت، ا ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: دانشگاه زنجان در سطح کشور به عنوان یک دانشگاه عالی شناخته شده و از مدیران این دانشگاه انتظار می رود که کمک کنند تامسیر رشد و تعالی دانشگاه با سرعت بیشتری طی شود.

به گزارش پیام ملّت، اسد الله درویش امیری اظهار کرد: دانشگاه باید سرزندگی داشته باشد، از این‌رو ما باید برای فراهم کردن این فضا در دانشگاه‌ها کمک کنیم.

وی با بیا این که دانشگاه زنجان با ۴۲ سال دارد و به بلوغ کامل رسیده است، بیان کرد:  هم اکنون دانشگاه زنجان با وجود ۱۰هزار و ۴۰۰ دانشجو، بیش از ۴۰۰ عضو هیئت علمی انتظارات از آن افزایش یافته.

درویش امیری افزود: امروزه دانشگاه زنجان در سطح کشور به عنوان یک دانشگاه خوب و عالی شناخته می شود و از مدیران این دانشگاه انتظار می رود که کمک کنند تامسیر رشد و تعالی دانشگاه با سرعت بیشتری طی شود.

استاندار زنجان ادامه داد: ما سرباز دانشگاه و حوزه هستیم و هر خدمتی که بتوانیم از حوزه و دانشگاه دریغ نمی‌کنیم.

این مقام مسول خاطر نشان کرد: ضروری است دانشگاه ها به مراکز مهم تولید در کشور نزدیک تر شوند و در کنار صنعت، معدن و کشاورزی، حضوری مستمر و موثر داشته باشند.

درویش‌امیری با اشاره به وجود مسئولان بی‌حاشیه در دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: سرپرست جدید دانشگاه از چهره‌های شناخته شده و مردمی استان زنجان است.

وی  با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب اقتدار ایران شد ، اظهار کرد: مشارکت حداکثری موجب اقتدار ایران در صحنه‌های جهانی است و باید از مقام معظم رهبری که تمام سلایق سیاسی را به پای صندوق رای دعوت کردند تا این مشارکت رقم بخورد، قدردانی کرد.

استاندار زنجان ادامه داد : اکنون زمان این رسیده است که بداخلاقی‌های دوران انتخابات کنار گذاشته شود و همه اقشار با سلایق مختلف سیاسی دست در دست هم بدهند و در راستای پیشرفت کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست