• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۷
  • شناسه خبر: 5634

شورای حل اختلاف زنجان از عملکرد خوب کشوری برخوردار است

پیام ملّت– رئیس شورای حل‌اختلاف استان زنجان گفت : شورای حل اختلاف استان زنجان رو به رشد و ترقی بوده و برای استان افتخاراتی را هر ساله کسب می‌کند و در پرونده‌های صلح و سازی توانسته در کشور عملکرد خوبی داشته باشد. به ...

پیام ملّت– رئیس شورای حل‌اختلاف استان زنجان گفت : شورای حل اختلاف استان زنجان رو به رشد و ترقی بوده و برای استان افتخاراتی را هر ساله کسب می‌کند و در پرونده‌های صلح و سازی توانسته در کشور عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش پیام ملّت، سید نجم‌الدین صفوی در نشست خبری با بیان اینکه ۶۶ شعبه شورای حل‌اختلاف در سطح شهر ها فعال است، اظهار کرد: این تعداد در استان کفاف نیازهای استان را می‌دهد و در روستاها نیز اصولا یک شعبه شورای حل‌اختلاف وجود دارد که در این مناطق نیز ۴۰۰ شعبه شورای حل‌اختلاف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ حدود ۷۱ هزار پرونده به شورای حل اختلاف استان زنجان وارد شده است افزود: از این تعداد ۵۶.۴ درصد منجر به صلح و سازی شده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان با اشاره به اینکه عملکرد استان زنجان در پرونده ‌‌‍‎هایی که منجر به صلح و ساز می‌شود افزود: استان زنجان در این راستا عملکرد خوبی داشته و جزو استانهای نخست را در کشور بوده است.

وی افزود: در این راستا استان زنجان با رتبه دوم حداقل سه تا چهار درصد فاصله دارد.

صفوی خاطر نشان کرد: این نشان می‌دهد در استان در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شده و رتبه خوبی را کسب شده است.

وی با اشاره به فعالیت شورای حل اختلاف در حوزه فناوری اطلاعات وانفورماتیک ابراز کرد: در این راستا نیز زنجان رتبه برتر را در بین سایر استانها کسب کرده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان بیان کرد: امسال در استان زنجان در حوزه فناوری و انفورماتیک ابطال نمبر مکانیزه شده که خیلی از مشکلات مراجعه کننده‌ها را برطرف کرده است.

وی افزود: در حال حاضر شوراهای حل اختلاف کشور هر موضوع در راستای انفورماتیک و یا فناوری اطلاعاتی که در کشور قصد راه اندازی دارند در زنجان به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

صفوی با اشاره به فعالیت شوراهای حل اختلاف در روستاهای استان زنجان ابراز کرد: در هر روستا یک شعبه حل اختلاف و در روستاهای بزرگ تعداد دفاتر حل اختلاف به دو دفتر می‌رسد.

وی با اشاره به اغلب پرونده‌های تشکیل شده در دفاتر شورای حل اختلاف روستا‌های استان زنجان گفت: بسیاری از پرونده‌های وارده مشکلات ملکی، خانوادگی و اختلافات مالی هستند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان ابراز کرد: بسیاری از پرونده‌های توسط شوراهای حل اختلاف روستاها حل و فصل می‌شود که امر مایه افتخار مجموعه است.

وی با اشاره به فعالیت شعبات شورای حل اختلاف در استان زنجان ابراز کرد: تعداد شعباتی که در استان زنجان وجود دارد جوابگوی استان است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست