• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 5650

بسیج با ایجاد جاذبه در جامعه، ارتش معنوی مردمی راتشکیل می دهد

پیام ملّت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بسیج در لایه ها و قشرهای مختلف با ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده یک ارتش معنوی مردمی را پایه‌ریزی می کن ...

پیام ملّتمدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بسیج در لایه ها و قشرهای مختلف با ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده یک ارتش معنوی مردمی را پایه‌ریزی می کند.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید استان با اشاره به چهار دهه دشمنی و توطئه های فراوان استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب، قشر کودک، نوجوان و جوان را نشانه گرفته و با ترفندها و روشهای مختلف سعی در سست کردن عقاید و باورهای دینی و مذهبی و همچنین به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جوان ایران، هستند تا از این طریق پایه های مستحکم و مردمی انقلاب را سست کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر نهادهای فرهنگی در مقابله با جنگ نرم، افزود: دستگاهها و نهادهای فرهنگی وظیفه سنگینی را در این راستا بر عهده دارند و می بایست میان دستگاههای فرهنگی همسویی و یکپارچگی وجود داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان سپس به تأثیرات مثبت تعامل سازنده میان دستگاههای فرهنگی بالاخص رسانه ملی و استانی و بسیج اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و به تبع آن رسانه استانی همواره سعی داشته پشتیبانی خوبی از نهادهای فرهنگی و انقلابی به ویژه بسیج داشته باشد.

صفری در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب و بالقوه سازمان بسیج اساتید و فعالیت های چشمگیر این سازمان، اظهار داشت: صدا و سیما آماده است تا با مشارکت این سازمان و استفاده از ظرفیت اساتید و کارشناسان عضو، برنامه ای چالشی و مطالبه محور با حضور کارشناسان و اساتید مرتبط برای بررسی مشکلات و موانع پیش روی توسعه استان و بررسی و پیگیری مطالبات به حق مردم تولید و پخش کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین آمادگی مرکز را برای پوشش کامل کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی که از ۱۴ الی ۱۸ مرداد با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید بسیجی کشور در زنجان برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

در ادامه این جلسه مسئول بسیج اساتید استان زنجان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های خوب و بی شائبه رسانه استانی با مجموعه بسیج در استان به ویژه سازمان بسیج اساتید،افزود: سازمان بسیج اساتید با توجه به قشر تحت پوشش خود همواره سعی کرده فراجناحی و در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کند.

رجبی اعلام کرد: این سازمان با دارا بودن بیش از ۱۵۰۰ عضو از اساتید دانشگاههای استان و ۲۵۰ حلقه صالحین، ظرفیت خوبی است که با بهره گیری از آن در رسانه استانی  می تواند به غنی تر شدن بیش از پیش محتوای برنامه ها منجر شود.

وی به برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی به مدت ۵ روز در دانشگاه آزاد زنجان اشاره کرد و گفت: این کارگاه از تاریخ ۱۴ الی ۱۸ مردادماه سالجاری در زنجان برگزار خواهد شد.

حسین محمدی، مسئول کانون جنگ نرم بسیج اساتید نیز در ادامه تدوین سند ملی با موضوع اقتصاد مقاومتی در این سازمان اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که این سند بتواند به یک الگوی کشوری در زمینه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی منجر شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست