• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 5641

حفاری با عمر آسفالت زیر چهار سال ممنوع است

پیام ملّت– فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با توجه به آسفالت برخی خیابان‌های شهر توسط شهرداری و هزینه‌ای که برای این امر صورت می‌گیرد انجام هرگونه حفاری در معابر با عمر آسفالت زیر چهار سال ممنوع است به گزارش پیام ملّت ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با توجه به آسفالت برخی خیابان‌های شهر توسط شهرداری و هزینه‌ای که برای این امر صورت می‌گیرد انجام هرگونه حفاری در معابر با عمر آسفالت زیر چهار سال ممنوع است

به گزارش پیام ملّت، حجت محمدی در جلسه کمیته حفاری شهرستان خر‌م‌دره اظهار کرد: صدور مجوز توسط دستگاه‌های حفاری باید به صورت فاز به فاز انجام گیرد.

وی با بیان اینکه طولانی شدن اجرای شبكه فاضلاب شهری خرم‌دره تبعات اجتماعی منفی در پی خواهد داشت، افزود: امیدواریم با مساعدت و پیگیری شركت آب و فاضلاب استان شاهد تامین اعتبار لازم در جهت تسریع در اجرا و تكمیل و بهره‌برداری از شبكه مذكور باشیم.

فرماندار شهرستان خرمدره موکول شدن اجرای عملیات حفاری به فصول بارندگی سال، ‌بی‌برنامگی در مدیریت عملیات و شروع و اتمام عملیات حفاری را از نواقصات این پروژه برشمرد و تاکید کرد: در حفاری سال‌جاری باید دستگاه‌های متولی در اجرا و نظارت بر حفاری‌ها با دقت،‌ سرعت و برنامه منسجم‌تری عمل کنند.

محمدی با اشاره به اینکه تاریخ شروع و پایان هر مرحله اجرای طرح فاضلاب شهری باید به صورت مكتوب به دستگاه‌های عضو كمیته حفاری اعلام و مجوز لازم اخذ شود، تصریح کرد: عملیات حفاری و شبكه‌گذاری فاضلاب و ترمیم مسیرهای پیش‌بینی شده برای سال‌جاری باید تا قبل از شروع بارندگی‌ها به اتمام برسد.

در ادامه این جلسه نیز سید جواد موسوی ریاست اداره آبفای شهرستان خرم‌دره ضمن تشریح اقدامات انجام شده و اجرا در سال‌جاری، اظهار کرد: شبكه فاضلاب شهر خرم‌دره ۱۳۰ كیلومتر است كه در حال حاضر ۱۸.۵ كیلومتر از آن اجرا شده و خط انتقال مربوطه نیز به اتمام رسیده و سیستم تصفیه‌خانه هم ۳۰ درصد ‌پیشرفت دارد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست