• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 5660

لزوم توجه به ارتقای سطح آگاهی جوانان

پیام ملّت– معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  آگاهی‌بخشی به جوانان و ارتقای سطح آگاهی آنان موضوع مهمی است که باید فضایی فراهم کنیم که جوانان فرهنگ غربی را بشنوند اما از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی دو ...

پیام ملّت معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  آگاهی‌بخشی به جوانان و ارتقای سطح آگاهی آنان موضوع مهمی است که باید فضایی فراهم کنیم که جوانان فرهنگ غربی را بشنوند اما از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی دور نشوند.

به گزارش پیام ملّت، سیدهادی حسینی در سومین جشن شایستگان استان زنجان با بیان اینکه هر نسل باید به اوراق فرهنگی بیافزاید، اظهار کرد: خوشبختانه در طول سنوات گذشته افراد متعددی در حوزه فرهنگی فعالیت کردند که ما نیز به نوبه خود باید قدردان این فعالیت‌ها بوده و بر فعالیت آن‌ها بیافزاییم.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از شایستگان به عنوان یک عنصر فرهنگی، ‌کار ارزشمندی محسوب می‌شود، افزود: نکته‌ای که باید بدان توجه داشت، نبستن همه فضا‌ و تبدیل آن به عزا و استمرار آن در جامعه است؛ چراکه باید اعتدال در کشور برقرار شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: شاید اصل موسیقی و شعر ایرادی نداشته باشد اما ممکن است جلسات از کنترل ما خارج شود که ضروری است این فضا نگه داشته شود و قرآن پرچم حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه آگاهی‌بخشی به جوانان و ارتقای سطح آگاهی آنان موضوع مهمی است که باید توجه داشت، تاکید کرد: چراکه امروز دوره بستن نیست؛ اگر مقابل چیزی گرفته شود از طریق فضای مجازی می‌توان بدان دسترسی پیدا کرد در نتیجه باید فضایی فراهم کنیم که جوانان فرهنگ غربی را بشنوند اما از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی دور نشوند.

وی از افزایش دو برابر اعتبار حوزه قرآن خبر داد و گفت: تصمیم ما این است که وارد چالش ها و درگیری های خودی نشویم.

حسینی با اشاره به اینکه ما باید تلاش کنیم با آگاهی بخشی به جامعه در برابر دشمن مقاوم سازی کرد،بیان داشت: معلم،منبری و هنرمند باید تلاش کنند که جامعه مقاوم سازی شود و فرهنگ اصیل ایرانی را به جامعه ارائه کند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست