• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۹
  • شناسه خبر: 5667

شناساندن پیشکسوتان هنر مانع از شکاف نسل گذشته و آینده می شود

پیام ملّت– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  گفت: باید مانع شکاف نسلی گذشته، حال و آینده شویم و  پیشکسوتان فرهنگ و هنر را به نسل جوان معرفی کنیم. به گزارش پیام ملّت، ناصر مقدم در سومین همایش تجلیل از شایستگ ...

پیام ملّت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  گفت: باید مانع شکاف نسلی گذشته، حال و آینده شویم و  پیشکسوتان فرهنگ و هنر را به نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش پیام ملّت، ناصر مقدم در سومین همایش تجلیل از شایستگان فرهنگ و هنر، افزود: طی سال گذشته تعداد زیادی از هنرمندان در بخشهای مختلف مقام های خوبی را در جشنواره ملی و بین اللملی کسب کردند و تاثیر فراوانی را در فرهنگ و هنر استان زنجان داشتند که باید اینها تقدیر شوند.

وی اظهار کرد:  هنرمندان زنجانی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبیات و دینی زحمات زیادی را کشیدند که باید این هنرمندان را به نسل جوان به خوبی معرفی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ما قدر پیشکسوتان، هنرمندان و روحانیون را می دانیم و زحمات اینها را ارج می نهیم و برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان فرهنگ و هنر در این خصوص است.

مقدم تاکید کرد: باید مانع شکاف نسلی گذشته، حال و آینده شویم و  پیشکسوتان فرهنگ و هنر را به نسل جوان معرفی کنیم و در این میان در همه بخشها تا الگوی مناسب را معرفی نکنیم نمی توان نسل آینده و فعلی را به این امر متعاقد کنیم.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید از سال ۹۴ جشن شایستگان فرهنگ و هنر در استان زنجان برگزار می شود و ۲۰ نفر از پیشکسوتان تاثیر گذار در حوزه فرهنگی و هنری استان تکریم می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در شهریورماه امسال همایش داعیان راستین در استان زنجان تجلیل می شوند.

مقدم گفت:در سومین همایش پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان زنجان در سه بخش فرهنگ ایثار و شهادت که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند، بخش دوم شاعران و مادحین اهل بیت و بخش فرهنگی و هنری در ۷ رشته فیلم،نمایش ، موسیقی تقدیر می شوند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست