• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • شناسه خبر: 5681

بیمارستان الغدیر ابهر افتتاح شد

پیام ملّت– بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. به گزارش پیام ملّت، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در هفتمین سفر خود به استان زنجان با حضور در ابهر، بیمارستان ۲۳۵ تخت‌ ...

پیام ملّت بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش پیام ملّت، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در هفتمین سفر خود به استان زنجان با حضور در ابهر، بیمارستان ۲۳۵ تخت‌خوابی این شهر را افتتاح کرد.

بیمارستان الغدیر در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع در شش طبقه با اسکلت بتنی احداث شده است.

این بیمارستان دارای فضاهایی مانند بستری بخش‌های زنان و مردان، جراحی، زنان و زایمان، بخش اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه‌های تخصصی، اورژانس، اتاق‌های بستری ویژه و هفت اتاق عمل است.

مکان‌های خدماتی، رستوران، موتورخانه و واحدهای اداری نیز در این بیمارستان پیش‌بینی شده و علاوه بر آن دارای فضاهای الحاقی مانند تصفیه‌خانه فاضلاب،سردخانه و اتاق گازهای طبی و اکسیژن است و محل امحاء زباله نیز در آن تعبیه شده است.

به گفته محمود یوسفی، مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان برای ساختمان و تجهیزات بیمارستان الغدیر ابهر تا کنون نزدیک به ۴۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

این بیمارستان کمتر از سه هفته تجهیز شده که برای آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست