• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • شناسه خبر: 5685

توجه دولت به برخورداری ایرانیان از فرصت های برابر است

پیام ملّت– وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مهمترین آرزوهای دولت این است که ایرانیان در جهت استقرار عدالت بیشتر از فرصت های برابر برخوردار باشند. به گزارش پیام ملّت، حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در مراسم ب ...

پیام ملّت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مهمترین آرزوهای دولت این است که ایرانیان در جهت استقرار عدالت بیشتر از فرصت های برابر برخوردار باشند.

به گزارش پیام ملّت، حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی الغدیر ابهر اظهار کرد: بعد از افتتاح، کار تازه شروع می شود و کار توسط نیروهایی است که انتظار میرود با علم، مهارت و محبت شان کمک حال مردم باشند، ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: امید است با بهربرداری از این بیمارستان پرستاران، پیراپزشکان، پزشکان و مدیران بتوانند وسیله رفاه و آسایش بیشتر مردم را فراهم کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: امید است جمهوری اسلامی بتواند در جهت استقرار عدالت که  از مهمترین آرزوهای امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب است گام بردارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از مهمترین آرزوهای دولت این است که ایرانیان در جهت استقرار عدالت بیشتر از فرصت های برابر برخوردار باشند، افزود: این بدان معنی است که برای یکایک افراد برخورداری از خدمات فراهم باشد.

وی با تشکر از شهرداری و شورای شهر ابهر در تکریم پرستاران بیان کرد:  ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان  زحمات زیادی در این استان در حوزه سلامت کشیده‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همه افرادی که در این زمینه فعالیت کردند، یک صدقه جاریه برای خود و پدر و مادر خود ایجاد کردند، که البته تلاش‌های دکتر بیگلری نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم در دولت دوازدهم این تلاش‌ها با لطف و عنایت الهی دوبرابر و مضاعف شود.

بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی الغدیر ابهر در شش طبقه و صرف اعتبار ۸۳ میلیارد تومان عصر سه شنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بهره برداری شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست