• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • شناسه خبر: 5701

پیشرفت ۵۵درصدی بیمارستان ابهر طی یک سال گذشته

پیام ملّت– نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات اجرایی بیمارستان الغدیر ابهر در سال های گذشته، گفت: ۵۵ درصد پیشرفت بیمارستان ابهر طی یک سال اخیر محقق شده است. به گزارش پیام مل ...

پیام ملّت نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات اجرایی بیمارستان الغدیر ابهر در سال های گذشته، گفت: ۵۵ درصد پیشرفت بیمارستان ابهر طی یک سال اخیر محقق شده است.

به گزارش پیام ملّت، محمد عزیزی در آئین افتتاح بیمارستان الغدیر ابهربا بیان اینکه طی ۹ سال گذشته این بیمارستان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: با حمایت های وزارت بهداشت و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شاهد پیشرفت قابل توجه این مرکز درمانی در یک سال اخیر و بهره برداری از این بیمارستان هستیم.
وی با بیان اینکه ۸۵ میلیارد تومان برای بیمارستان الغدیر ابهر هزینه شده است، افزود: در یک سال اخیر ۶۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده که تامین این هزینه ها با توجه به شرایط مالی دولت قابل توجه و قابل تقدیر است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از وضعیت مناسب و رو به رشد وضعیت سلامت کشور گفت و تاکید کرد: در چهار سال اخیر وضعیت بهداشت و درمان کشور رو به رشد و توسعه بوده و شرایط بسیار مساعدی داشته که از اینرو مجلس قدردان زحمات وزیر بهداشت است.
وی ابراز امیدواری کرد وزیر بهداشت در کابینه دولت دوازدهم حضور داشته باشد و اظهار کرد: با معرفی وزیر بهداشت شاهد رای اعتماد بیش از ۹۰ درصدی نمایندگان مجلس برای وی خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست