• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۱
  • شناسه خبر: 5695

بیمارستان الغدیر متناسب با استاندارهای روز دنیا ساخته شده است

پیام ملّت– معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:  بیمارستان الغدیرابهر متناسب با نیازها و استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و بسیاری از قسمتهای این بیمارستان را متناسب با نیازهای امروز تغییر داده‌ایم. به گزارش پیام ملّت، ...

پیام ملّت معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:  بیمارستان الغدیرابهر متناسب با نیازها و استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و بسیاری از قسمتهای این بیمارستان را متناسب با نیازهای امروز تغییر داده‌ایم.

به گزارش پیام ملّت، محمدجعفر علیزاده در آئین افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر با بیان اینکه پروژه‌های بهداشتی و درمانی به صورت پیوسته از سال ۹۵ توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه توزیع و فراوانی پروژه‌ها شامل تمامی نقاط کشور شده است.

وی با بیان اینکه ما بیش از ۳۱ بیمارستان جدید را ساخته و تحویل داده‌ایم، ابراز کرد: چهار سال گذشته در تاریخ سلامت کشور بی‌نظیر بوده است و حجم عظیمی از پروژه‌ها ساخته و افتتاح شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال ۳۰ بیمارستان با ۵۲۰۰ تخت را هدف‌گذاری کرده‌ایم، عنوان کرد: این بیمارستانها در چند ماه آینده یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند.

وی با بیا ن اینکه این اقدامات در راستای تامین زیرساخت سلامت ارزشمند است، گفت: ساختمان بیمارستان الغدیر ابهر با مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۲۳۵ تخت بوده که ۴۵ میلیارد تومان فقط برای ساختمان هزینه شده است.

علیزاده با ابراز اینکه این بیمارستان متناسب با نیازها و استانداردهای روز دنیا ساخته شده است، خاطرنشان کرد: بخش زایمان این بیمارستان به تاکید وزیر بهداشت از حالت سنتی به LDR تغییر کرد و ۶ وی آی پی نیز برای زایمان ساخته‌ایم که در جهت تشویق زایمان طبیعی است.

وی با بیان اینکه اورژانس این بیمارستان را بعد از ساخت تغییر داده‌ و به ۲۰ تخت افزیش داده‌ایم، یادآور شد: بسیاری از قسمتهای این بیمارستان را متناسب با نیازهای امروز تغییر داده‌ایم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست