• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۱
  • شناسه خبر: 5706

تولید آرد خوب، افزایش کیفیت زندگی است

پیام ملّت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: تولید آرد خوب و پس از آن نان خوب به معنی افزایش كیفیت زندگی است و باید تولید در چنین مجموعه‌هایی همیشه توام با عشق و انگیزه مضاعف باشد. به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در بازدید ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان زنجان گفت: تولید آرد خوب و پس از آن نان خوب به معنی افزایش كیفیت زندگی است و باید تولید در چنین مجموعه‌هایی همیشه توام با عشق و انگیزه مضاعف باشد.

به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در بازدید از کارخانه آرد زنجان شامل دانه زرین، آرد سنبل ماهدشت، آرد گندم طلایی و آرد فخر زنجان، اظهار کرد: ما باید به فعالان حوزه آرد و نان کمک کنیم تا بتوانند به پیشرفت و توسعه شایسته خود در زنجان دست یابند.

وی افزود: این فعالیت‌ها قطعا برای مسئولان نیز ارزشمند است و فرمانداری شهرستان زنجان نیز نگاه خوشبین‌تری نسبت به گذشته در خصوص فعالیت کارخانجات آرد داشته و آمادگی حمایت جدی از این بخش دارد.

این مسئول اظهار کرد:‌ ما باید به فعالان حوزه آرد و نان کمک کنیم تا بتوانند پیشرفت و توسعه شایسته خود در زنجان دست یابند. همچنین باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کشاورزان زنجانی گندم خود را تنها در زنجان به فروش برسانند و هیچ گندمی از این شهر خارج نشود.

فرماندار شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان و فعالان این حوزه باید بکوشند تا با ایجاد رقابت سالم با دیگر استان‌ها و دیگر کشورها شرایط بهتری را برای توسعه و پیشرفت فراهم کنند.

بیات با اشاره به اینکه با سرمایه‌هایی که در بخش‌های تولیدی، از جمله آرد و نان سرمایه‌گذاری و منجر به تولید می‌شود به نوعی سرمایه ملی محسوب شده و با همکاری، هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان این سرمایه‌های ملی را به درستی مدیریت کرد، ادامه داد: در این مسیر همکاری‌ و تعامل لازم را خواهیم داشت و زمینه همکاری و تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌ها را نیز فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مسئولان، ایجاد آرامش ذهنی برای تولیدکنندگان از جمله تولیدکنندگان حوزه آرد و نان است، تاکید کرد:‌ این آرامش ذهنی با ایجاد بسترهای مناسب برای تولید و توسعه میسر خواهد شد. همچنین در این خصوص می‌کوشیم تا این مورد ریشه‌کن شود و امید است درآینده‌ای نزدیک این مهم اتفاق بیافتد.

این مسئول تصریح کرد:‌ خوشبختانه مراجعه مردم برای شکایت نان و آرد در ماه‌های اخیر بسیار کم شده است که خود مایه خشنودی است و هرچه در کمیت و کیفیت بالاتر برویم رضایت‌مندی مردمی که اصل اساسی فعالیت‌های مسئولان است، بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست