• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 5726

انجماد فکری مدیران، مانع از پست های مدیریتی آنها می شود

پیام ملّت– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مدیرانی که انجماد فکری دارند و ناتوان هستند ، نباید در پست‌های مدیریتی استان بکارگیری شوند. به گزارش پیام ملّت، سید بیوک موسوی در جلسه کارگروه تخصصی سلام ...

پیام ملّت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مدیرانی که انجماد فکری دارند و ناتوان هستند ، نباید در پست‌های مدیریتی استان بکارگیری شوند.

به گزارش پیام ملّت، سید بیوک موسوی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان زنجان، با بیان اینکه استفاده و بکارگیری مدیران در استان مطابق با توانایی مدیریتی و اجرایی آن ها خواهد بود ، گفت: مدیرانی که در حوزه کاری خود موفق عمل نمی کنند و قدرت تصمیم‌گیری و پاسخگویی ندارند باید برکنار شوند.
وی با بیان اینکه همه مجموعه ها و دستگاه های اجرایی با محدویت منابع مالی روبرو هستند، ادامه داد: زنجان جزو استان هایی است که از امکانات مناسب، ظرفیت‌های گردشگری ارزشمند و مناطق طبیعی فراوانی برخوردار است که برای توسعه و پیشرفت استان ضروری است مسئولان اهتمام ویژه ای به این ظرفیت ها داشته باشند.
موسوی تاکید کرد: وظایف و مسئولیت هر دستگاهی در اجرای پروژه ها و طرح ها باید مشخص و زمان بندی مناسبی برای آن تعریف شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به مشکلات منطقه زنجانرود اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی زیربط باید با داشتن نظارت کافی و حل مشکلات این منطقه، زمینه شادابی و نشاط را برای مردم در جامعه فراهم کنند تا همه مردم از امکانات یکسان در جامعه برخوردار شوند.
وی ظرفیت های بالای گردشگری منطقه گاوازنگ در شمال و زنجانرود در جنوب شهر زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که این دو منطقه سرور آفرین و محیطی شاد برای مردم زنجان باشد.
موسوی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف خود، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند، افزود: با توجه به وجود امکانات خدادادی و طبیعی و پتانسیل های موجود در استان زنجان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توان ناحیه جنوبی شهر زنجان را به منطقه زیبای گردشکری تبدیل کرد.
وی ادامه داد: هنر مدیریتی دراین است که با وجود محدودیت منابع مالی بتوان از پتانسیل ها و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت رعایت بهداشت مناطق، تامین و ارتقاء ایمنی، سلامت و امنیت غذایی مردم جامعه از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید فعالیت های چشم گیری در حوزه بهداشتی و درمانی داشته است که اصلی ترین رمز موفقیت در این عرصه، حضور و فعالیت وزیر بهداشت توانمند، انقلابی و تلاش‌گری است که در تحقق اهداف موفق عمل کرده است.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست