• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 5722

کیفیت آموزشی دغدغه ی اصلی درآموزش وپرورش است

پیام ملّت– مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دغدغه ی اصلی و مهم ما درآموزش وپرورش کیفیت آموزشی و توجه به آن می باشد. به گزارش پیام ملّت، مرتضی تمجیدی در گردهمایی روسا و معاونین پشتیبانی نواحی و مناطق غرب استان ...

پیام ملّت مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دغدغه ی اصلی و مهم ما درآموزش وپرورش کیفیت آموزشی و توجه به آن می باشد.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی تمجیدی در گردهمایی روسا و معاونین پشتیبانی نواحی و مناطق غرب استان زنجان اظهار کرد: مدیران می بایست در پی جایگزین نیروهای جوان، با انگیزه و قوی باشند.

وی ضمن بیان اولویت تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش برای دانش آموزان، افزود: دغدغه ما کیفیت آموزشی و هدف ما رشد دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اعلام نتایج کنکور در هفته آینده، تصریح کرد: هدف آموزش و پرورش کنکور نیست، بلکه آموزش و ارتقای کیفی آن است.

تمجیدی با اعلام تفویض اختیار مدیریت مالی و منابع انسانی به مناطق، عنوان کرد: حقوق و مزایای معلمان حق التدریس شاغلین، عوامل حوزه تصحیح و امتحانات خرداد ماه ۹۵ تا پایان مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر ساماندهی نیروی انسانی به عنوان عنصر اصلی نظام آموزش و پرورش که ۹۹ درصد بودجه تخصیصی آموزش و پرورش را به خود اختصاص می دهند، ابراز امیدواری کرد: با اصلاح سیستم پرسنلی، حقوق و سامانه بکفا گشایشی در مدیریت هزینه ها و ساماندهی نیروی انسانی اتفاق بیفتد.

این مسئول استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان و نیز استفاده از ظرفیت های قانونی مغفول مانده را یکی دیگر از راهکارهای مدیریت هزینه ها و ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست