• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 5718

نصب کنتور های هوشمند در مزارع ضروری است

پیام ملّت– فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: نصب کنتورهای هوشمند در راستای کنترل میزان مصرف آب در مزارع و کشت گاه ها باید مورد توجه قرار گیرد. پرویزخالقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سلطانیه اظهار کرد: معضل ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: نصب کنتورهای هوشمند در راستای کنترل میزان مصرف آب در مزارع و کشت گاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

پرویزخالقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سلطانیه اظهار کرد: معضل کم آبی و احتمال بی آبی در مناطق مختلف، به یک دغدغه همگانی تبدیل شده و باید احساس مسئولیت بیش از پیش در این زمینه لحاظ گردد.

وی با اشاره به لزوم نگرش فرابخشی به برخی از امور مشخصی توسط مدیران و مسئولین تأکید کردو گفت: این نوع نگرش نافی کارویژه های معین برای هر یک از ارگانها و دوایر دولتی نیست، به گونه ای که تمامی ادارات و دستگاهها باید با وقوف کامل بر رسالت های ذاتی خود، از هیچ اقدامی اغماض نکنند.
فرماندار شهرستان سلطانیه تصریح کرد: قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل ها باید به گونه ای باشد تا در خدمت مردم بوده و موجبات ارتقای سطح سرویس دهی همه جانبه به عموم را فراهم سازد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از عملکرد متولیان جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به تعامل با مسئولین امور منابع آب استان، خاطر نشان کرد: استفاده از بذور با مقاومت بالا، با مصرف آب کم ومحصول دهی مناسب از جمله رویکردهای اساسی سیاست گذاران حوزه کشاورزی شهرستان محسوب شده و جهت گیری ها نیزباید به گونه ای باشد تا عمده کشت ها مبتنی بر محصولات استراتژیک و با سوددهی قابل ملاحظه انجام گیرد.
خالقی با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه های مربوط به حفاظت و صیانت از منابع مالی و خدادادی عمدتاً از جنس امور فرهنگی به شمار می روند، تصریح کرد: در واقع سیاستهای کلان در سطوح مختلف بایستی منجربه تسری بخشی نگرشی شود تا به واسطه آن آحاد افراد جامعه با یک دید فراشخصی از منابعی چون آب های تحت الارضی بهره ببرند و بدین طریق ضمن رعایت حال انسانهای کنونی، تدابیر لازم  برای بقای حیات آیندگان اتخاذ گردد.
وی با بیان اینکه، نبود امکانات و اعتبارات نمی تواند عذر و توجیهی را برای مدیران و مسئولان برجای بگذارد،ادامه داد: عدم بکارگیری عقلانیت لازم در نحوه توزیع اعتبارات و امکانات، می تواند باعث اتلاف انرژی شده و نتایج نامطلوب داشته باشد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست