• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۶
  • شناسه خبر: 5734

توجه به حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصاد مقاومتی

پیام ملّت– معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان زنجان گفت: باید به بخش خصوصی میدان عمل برای حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی داده شود. به گزارش پیام ملّت، مهدی خسروی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهار ک ...

پیام ملّت معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان زنجان گفت: باید به بخش خصوصی میدان عمل برای حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی داده شود.

به گزارش پیام ملّت، مهدی خسروی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهار کرد: طبق تعاریف عمومی اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که باید در برابر تحریم‌ها و تهدیدها مقاوم باشد که برای رسیدن به این جایگاه باید از همه ظرفیت‌ها در بخش دولتی و مردمی استفاده کنیم. 

خسروی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف و مدیریت منابع ارزی نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید میدان عمل در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و همچنین با مفاسد اقتصادی برخورد شود.

معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه باید به بخش خصوصی میدان عمل برای حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی داده شود، گفت: این در حالی است که هم‌اکنون بدنه دولت را فربه کردیم و هرچه این بدنه فربه‌تر شود از چابکی آن کاسته خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه پرونده‌های مالیاتی یکی از دعاوی مطرح در دادگستری است، خاطرنشان کرد: تلاش شود تا این‌گونه پرونده‌ها با داوری و در شوراهای حل‌اختلاف و با حضور مودیان به نتیجه برسد، زیرا ورود پرونده به دادگستری علاوه بر صرف هزینه و وقت، موجب تکدر خاطر طرفین نیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست