• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۶
  • شناسه خبر: 5729

دستگاه های اجرائی در تدوین برنامه های اقتصادمقاومتی فعال باشند

پیام ملّت– رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرائی استان درتدوین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعال باشند و در زمان اجرای برنامه‌ها عذری از سوی دستگاه‌های استان پذیرفتنی نیست. به گزارش پیام ...

پیام ملّت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرائی استان درتدوین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعال باشند و در زمان اجرای برنامه‌ها عذری از سوی دستگاه‌های استان پذیرفتنی نیست.

به گزارش پیام ملّت، شهرام طهماسبی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی، حل قوانین بر زمین مانده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان منتظر تصمیمات کشور نخواهیم بود و برنامه و مسائل توسعه‌ای استان را بررسی و پیش خواهیم برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید شیوه‌های عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشند، گفت: عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه همه دستگاه‌ها در سطح کشور باشد.

طهماسبی با بیان اینکه باید موانع حرکت های توسعه ای در بخش های مختلف شناسایی و برطرف شود، تصریح کرد: مشکلاتی که موجب کاهش سرعت کارها و اخلال در ورود بخش خصوصی در توسعه اقتصاد استان و کشور می شود باید شناسایی و برای برطرف شدن آن اقدام کرد.

وی افزود: یک بخش مهم در تسهیل امور مربوط به وظایف و فعالیت های این دستگاه مهم نظارتی بوده و شیوه‌های علمی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی توسط این دستگاه نظارتی می‌تواند محقق شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دادگستری کل استان زنجان وظایفی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد، ادامه داد: در این حوزه مسائل کلیدی و مهمی وجود دارد و بستر جذب، توسعه و تعمیق تکنولوژی و فعال کردن بخش خصوصی می تواند توسط این دستگاه انجام شود.

طهماسبی با بیان اینکه نظام مالکیت فکری و نظام رسیدگی قضایی از وظایف مهم این دستگاه و مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، یادآور شد: کاهش رسیدگی به پرونده های قضایی و کاهش زمان بررسی پرونده ها از موارد مرتبط با اهداف این دستگاه محسوب می شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست