• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۷
  • شناسه خبر: 5753

بیش از ۷۸۱ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان زنجان مستقر است

پیام ملّت– مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: بالغ بر ۲۷۹ میلیارد تومان تسهیلات به کارگاه‌های فعال و نیمه فعال استان زنجان پرداخت شده است و بیش از ۷۸۱ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان زنجان مستقر است. ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: بالغ بر ۲۷۹ میلیارد تومان تسهیلات به کارگاه‌های فعال و نیمه فعال استان زنجان پرداخت شده است و بیش از ۷۸۱ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان زنجان مستقر است.

به گزارش پیام ملّت، امیر حمیدنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴۶ طرح در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در حال ساخت و ساز است که بیش از ۷۸۱ واحد صنعتی هم در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند.

وی افزود: برخی از واحدها و شرکت‌ها دارای تکنولوژی قدیمی برای تولید محصولات خود هستند و پرداخت تسهیلات به این واحدها بیشتر بر مشکلات موجود آن‌ها می‌افزاید.

این مسئول بازاریابی و داشتن بازار محصولات و تکنولوژی را از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست و عنوان کرد: واحدها باید قبل از راه‌اندازی مراحل تولید بازار هدف خود را بسنجند.

حمیدنیا افزود: سال گذشته ۳۵ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان زنجان به فروش رسیده است که این میزان فروش زمین در سال گذشته، موفقیت خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هکتار از اراضی شهرک صنعتی شماره یک زنجان وجود دارد که هنوز واگذار نشده است، گفت: پنج هکتار از اراضی این شهرک هم تعیین تکلیف نشده است و نیز ۲۸ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان هم واگذار نشده که ۱۴ هکتار از اراضی واگذار شده این شهرک، تعیین تکلیف نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی افق ابهر بالغ بر ۲۵ فقره قرارداد منعقد شده است که فقط پنج مورد از این قراردادها منجر به استقرار و بهره‌برداری از واحد شده است.

حمیدنیا خاطر با بیان اینکه زمین‌های زیادی در شهرک صنعتی افق برای واگذاری وجود دارد، خاطر نشان کرد: بیشتر صنایع در شهرستان ابهر خارج از شهرک‌های صنعتی مستقر شده‌اند و نزدیکی این شهرستان به پایتخت عامل استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در آنجا است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست