• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۷
  • شناسه خبر: 5738

دانشگاه‌های پیام نور استان زنجان دانشجو می‌پذیرد

پیام ملّت– مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به فعالیت دانشگاه پیام‌‌نور در شهرستان‌های مختلف استان گفت: دانشگاه‌های پیام نور استان زنجان دانشجو می پذیرد. اصغر حاج‌علی اکبری  در گفت و با پیام م ...

پیام ملّت مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به فعالیت دانشگاه پیام‌‌نور در شهرستان‌های مختلف استان گفت: دانشگاه‌های پیام نور استان زنجان دانشجو می پذیرد.

اصغر حاج‌علی اکبری  در گفت و با پیام ملّت، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۹۶ در تمامی گروه‌های آزمایشی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر دانشجو  می‌پذیرد.
وی افزود همه داوطلبان حاضر در کنکور و نیز سایر علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه این دانشگاه را به دلیل دارا بودن شیوه‌های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، منحصر به فرد است، گفت: شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می‌آورد.
حاج‌علی اکبری ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه‌ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، اظهار داشت: رتبه نخست آموزشی در کشور، تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو ، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون‌های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون‌های آنلاین و شهریه بسیار مناسب در مقایسه با سایر مراکز آموزشی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور را از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه اعلام کرد و گفت: سایر علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت تعیین شده در سایت سازمان سنجش  به آدرس  www.sanjesh.org  نسبت به انتخاب رشته محل‌های این دانشگاه اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست