• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۸
  • شناسه خبر: 5745

مهارت‌افزایی دانشجویان، ماموریت اصلی دانشگاه علمی‌کاربردی است

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: مهارت‌افزایی دانشجویان ماموریتی است که دانشگاه علمی‌کاربردی بر عهده دارد. به گزارش پیام ملّت، حسن طغری‌نگار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: واحد دانشگاه ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: مهارت‌افزایی دانشجویان ماموریتی است که دانشگاه علمی‌کاربردی بر عهده دارد.

به گزارش پیام ملّت، حسن طغری‌نگار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: واحد دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان دارای ۲۰ مرکز می باشد که از این تعداد ۱۸ مرکز دارای مجوز و فعال هستند.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه افزود: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان دارای ۹ هزار دانشجو می باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به تعداد انتخاب واحدهای دانشجویان گفت: ۵ هزار و ۷۰۰ نفر دانشجوی دارای انتخاب واحد داریم که تعداد ۵ هزار نفر در مقطع کاردانی و تعداد ۴ هزار نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

طغری‌نگار بیان کرد: در این دانشگاه تعداد دانشجویان آقا ۶ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد دانشجویان خانم ۲ هزار و ۷۰۰ نفر می باشد که ۷۰ درصد را آقایان و ۳۰ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حوزه های تحصیل دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: ۴ حوزه فرهنگ و هنر, کشاورزی, مدیریت و خدمات و صنعت در این دانشگاه تدریس می شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان به تعداد دانشجویان در این حوزه ها اشاره و ابراز کرد: در حوزه فرهنگ و هنر تعداد یک هزار دانشجو در حوزه کشاورزی ۱۳۴ دانشجو در حوزه مدیریت و خدمات ۴ هزار و ۸۰۰ نفر که بیشترین دانشجو در این حوزه فعالیت دارد و در بخش صنعت ۳ هزار و ۲۰۰ نفر تحصیل می کنند.

وی به تعداد کد رشته های این دانشگاه در مهر ماه سال جاری اشاره و عنوان کرد: امسال ۱۹۹ کد رشته داریم که بیشترین سهم مربوط به مقطع کاردانی که ۱۲۲ کد رشته دارند و ۷۷ کد رشته هم مربوط به مقطع کارشناسی است.

طغری‌نگار افزود: دانشگاه علمی کاربردی دارای دوره های تک پودمان می باشد که دانشجو ۵۰۰ ساعت آموزش می بیند و مهارت لازم را کسب می کند و وارد بازار کار می شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست