• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۱
  • شناسه خبر: 5776

شان مردم فراتر از وظایفی است که انجام شده است

پیام ملّت–استاندار زنجان گفت: مردم کشور همواره صادق، وفادار به نظام و ثابت قدم بوده اند و شان مردم فراتر از اقدامات و وظایفی است که تاکنون انجام شده است. به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش امیری در جلسه شورای برنامه ...

پیام ملّتاستاندار زنجان گفت: مردم کشور همواره صادق، وفادار به نظام و ثابت قدم بوده اند و شان مردم فراتر از اقدامات و وظایفی است که تاکنون انجام شده است.

به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش امیری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه حرکت در مسیر توسعه نیازمند برنامه ریزی است، اظهار کرد: باید برای فعالیت‌ها برنامه داشت تا بتوان در مسیر توسعه حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه حرکت در چارچوب برنامه‌ریزی لازمه دستیابی به پیشرفت است، افزود: برای برنامه‌ریزی توسط دستگاه‌ها نیز نیاز به داشتن اطلاعات احساس می‌شود.

استاندار زنجان با قدردانی از زحمات سازمان نقشه‌برداری کشور خاطر نشان کرد: این سازمان و نظایر آن در ارائه اطلاعات برای مبنا قرار گرفتن فعالیت چشمگیری دارند.

درویش امیری تصریح کرد: مردم کشور همواره صادق، وفادار به نظام و ثابت قدم بوده اند و شان مردم فراتر از اقدامات و وظایفی است که تاکنون انجام شده است.
وی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید برای تحقق برش استانی تعیین شده در طرح اشتغال فراگیر تلاش کنند.

استاندار زنجان با اشاره به استقرار دولت دوازدهم در آینده‌ای نزدیک تصریح کرد: این استقرار با هفته دولت مصادف شده است.

درویش امیری با بیان اینکه مدیران باید به فکر معرفی خدمات دولت در بین مردم باشند، تاکید کرد: باید مدیران برای این اقدام در بین مردم حضور یابند و ما مردم محجوبی داشته و هر کاری برای آن‌ها انجام دهیم، باز هم کم است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست