• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 5779

ظرفیت بالای استان زنجان نقش مهمی در توسعه کشور دارد

پیام ملّت– رئیس سازمان بودجه و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان و شناخت ظرفیت‌های منطقه این استان نقش مهمی در توسعه کشور دارد . به گزارش پیام ملّت، محمدرضا طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار کر ...

پیام ملّت رئیس سازمان بودجه و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان و شناخت ظرفیت‌های منطقه این استان نقش مهمی در توسعه کشور دارد .

به گزارش پیام ملّت، محمدرضا طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقشه‌های گوگل مپ  با دقت و دسترسی به نقشه‌های سازمان نقشه برداری است.

رئیس سازمان بودجه و برنامه‌ریزی استان زنجان در خصوص خدمات سازمان نقشه برداری عنوان کرد:  از جمله خدمات این سازمان پردازش اطلاعات خام  و نشان دادن ظرفیت‌های هر منظقه است.

وی  در مورد اقداماتی که قرار است بزودی برای استان زنجان انجام پذیرد عنوان کرد: این اقدامات برای شناخت ظرفیت‌های موجود و توسعه استان بسیار امیدوار کننده است.

رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی  استان زنجان در خصوص ظرفیت‌های استان و کمک به توسعه کشور بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان و شناخت ظرفیت‌های منطقه  این استان نقش مهمی در توسعه کشور دارد .

طهماسبی در خصوص اهداف سازمان برنامه‌ریزی عنوان کرد: هدف ما استفاده از ظرفیت‌تای سازمان نقشه‌برداری و به روز رسانی عکس‌ های هوایی استان و پوشش ۸ شهرستان استان است.

وی افزود با توجه به اینکه تمام نقشه‌های در اختیار مربوط به ۲_۳ دهه گذشته است به روزرسانی نقشه‌ها و پوشش شهرستان‌های آن از جمله اهداف بلند مدت سازمان است.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست