• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 5782

نصیری قیداری یا پور محمدی ؟

پیام ملّت– آخرین خبر دریافتی حکایت از آن دارد سوابق و برنامه های کاری دکتر سعدالله نصیری قیداری دبیرکل ملی یونسکو در ایران و معاون سابق وزیر علوم  و دکتر پور محمدی رئیس دانشگاه تبریز روی میز دکتر حسن روحانی رئیس جم ...

پیام ملّت آخرین خبر دریافتی حکایت از آن دارد سوابق و برنامه های کاری دکتر سعدالله نصیری قیداری دبیرکل ملی یونسکو در ایران و معاون سابق وزیر علوم  و دکتر پور محمدی رئیس دانشگاه تبریز روی میز دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری قرار گرفته است تا وی بتواند یکی از این دو را به مجلس برای تصدی وزارت علوم معرفی نماید .

پیام ملّت جهت اطلاع عمومی خلاصه ای از رزومه اجرایی و علمی دو نامزد نهایی این وزارتخانه را منتشر می نماید .

دکتر سعدالله نصیری قیداری متولد سال ۱۳۳۸، استاد تمام فیزیک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ، معاون آموزشی اسبق دانشگاه زنجان ، نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ،رئیس انجمن نجوم ایران، سخنگوی اسبق کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، نماینده وزیر علوم در هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی ، معاون حقوقی و امور مجلس رضافرجی دانا در وزارت علوم ، عضوشورای مشورتی ستاد انتخاباتی روحانی در انتخابات دوازدهم در سوابق علمی و اجرایی وی دیده می شود .وی دبیرکل فعلی کمیسیون ملی یونسکو در ایران می باشد .

دکتر محمد رضا پور محمدی، استاد تمام گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری در سال ۱۳۳۷ در شهر تبریز دیده به جهان گشود.وی مدرک دکتری خود را در رشته برنامه ریزی شهری در سال ۱۳۶۹ از کشور انگلستان اخذکرد.

در سوابق اجرایی وی ریاست دانشکده علوم انسانی و اجتماعی(۱۳۷۵-۱۳۷۰)، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه (۱۳۷۶-۱۳۷۵) و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز(۱۳۷۹-۱۳۷۶) و ریاست دانشگاه تبریز (۱۳۸۴-۱۳۸۱) دیده می شود .پور محمدی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال۱۳۹۲ مجددا به عنوان ریاست دانشگاه برگزیده شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست