• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۳
  • شناسه خبر: 5820

۱۵۰۰نفر از طرح”نماز کلید بهشت”بهره مند می شوند

پیام ملّت– معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از سوادآموزان در نواحی ۱ و ۲ زنجان از دوره‌ های آموزشی طرح نماز کلید بهشت بهره‌مند می ‌شوند. به گزارش پیام ملّت، هادی احمدنیا در ...

پیام ملّت معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از سوادآموزان در نواحی ۱ و ۲ زنجان از دوره‌ های آموزشی طرح نماز کلید بهشت بهره‌مند می ‌شوند.

به گزارش پیام ملّت، هادی احمدنیا در آیین افتتاحیه کارگاه آموزش عملی نماز با عنوان کلید بهشت، با بیان اینکه  این طرح با محوریت آموزش نماز برای سوادآموزان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز فرصتی است تا آموخته‌های خود را در مورد سوادآموزان بررسی کنیم.

وی افزود: سوادآموزی یک نهاد انقلابی است که رسالت و ماموریت سازمان در این بستر شکل می‌گیرد و امروز فرصتی است تا آموخته‌های خود را در مورد سوادآموزان بررسی کنیم.

معاون سواد اموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این طرح در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه برگزار می شود.

احمدنیا با بیان اینکه این طرح با رویکرد تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز برگزار شده است،تصریح کرد:ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌ خوانی از اهداف این طرح محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به حضور ۳۲۱ آموزش ‌دهنده در این،گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از سوادآموزان در نواحی ۱ و ۲ زنجان از دوره‌ های آموزشی این طرح بهره‌مند می ‌شوند.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: محتوای دوره «نماز کلید بهشت» در قالب نرم ‌افزاری و قابل نصب در گوشی‌ های همراه است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست