• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۴
  • شناسه خبر: 5833

تمام روستاهای استان از خدمات بیمه بهره مند هستند

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: خدمات درمانی و سلامت برای همه افراد جامعه می باشد و در سایه دولت یازدهم تمام مردم روستاهای استان زنجان از خدمات بیمه بهره مند شده اند. به گزارش پیام ملّت، اسداله درویش امیری در بازدید ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: خدمات درمانی و سلامت برای همه افراد جامعه می باشد و در سایه دولت یازدهم تمام مردم روستاهای استان زنجان از خدمات بیمه بهره مند شده اند.

به گزارش پیام ملّت، اسداله درویش امیری در بازدید و دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان، با بیان اینکه وزیر بهداشت به مسائل بهداشتی و درمان استان زنجان نگاه ویژه ای داشتند، اظهار کرد: در دولت یازدهم، ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۹۲ درصد از مراکز درمانی، خدماتی و بهداشتی استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این خدمات بزرگ با وجود همه مشکلات مالی و بودجه‌ای در دولت یازدهم محقق شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان از طرح تحول سلامت بیشترین بهره را برده است، افزود: خوشبختانه در دولت یازدهم ۴۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های استان افزوده شد و تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی از ۴۲ تخت به ۸۴ تخت افزایش یافت.

درویش امیری تاکید کرد: این در حالی است که راه‌اندازی و نگهداری هر تخت بیمارستانی یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۴۹ اتاق ویژه زایمان طی چند سال گذشته، تصریح کرد: در طول اجرای طرح تحول سلامت، تقریبا همه اورژانس‌های استان بازسازی و نوسازی شده‌اند و سالانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از طرح تحول سلامت برخوردار می‌شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های جمهوری اسلامی که در قانون اساسی ذکر شده، تامین سلامت و درمان مردم است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این هدف در نظام جمهوری اسلامی به بار نشسته و نتیجه داده است و امروز در جمهوری اسلامی و استان زنجان هیچ شهروندی نیست که بدون تضمین سلامت و درمان زندگی کند.

درویش امیری با اشاره به اینکه امروزه جمهوری اسلامی بسیاری از خدمات و تولیدات علمی در حوزه پزشکی را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کند، گفت: این امر افتخار بزرگی برای کشور محسوب می شود و ایران را به کانون و پایگاه مهم درمانی در منطقه تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست