• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۴
  • شناسه خبر: 5827

لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در نظام صنفی کشاورزی

پیام ملّت– فرماندار شهرستان خرمدره گفت: کشاورزان باید جهت استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی ترغیب شوند و این امر در دستور کار نظام صنفی کشاورزی شهرستان قرار گیرد. به گزارش پیام ملّت، حجت محمدی در جلسه بررسی و تهیه ر ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان خرمدره گفت: کشاورزان باید جهت استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی ترغیب شوند و این امر در دستور کار نظام صنفی کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش پیام ملّت، حجت محمدی در جلسه بررسی و تهیه راهکارهای مناسب جهت بهره‌برداری نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: نظام صنفی به عنوان یک متمم خیلی ارزشمند برای مدیریت جهادکشاورزی شهرستان خرم‌‌دره می باشد.

وی خاطر نشان کرد: نظام صنفی کارهای کشاورزی گامی ارزشمند در جهت ساماندهی، فعال کردن، نظم‌بخشی و حمایت از حقوق افراد شاغل در بخش کشاورزی و منابع‌طبیعی است.

فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی شهرستان باید در راستای آموزش کشاورزان برای ایمن کردن باغات و مزارع در برابر آفات و بیماری‌ها تلاش کند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های روستایی و محصولات کشاورزی نیز قدمی مثبت در راستای ایجاد انگیزه در بهره‌برداران است که باید اهتمام بیشتری در این حوزه وجود داشته باشد.

محمدی با اشاره به بحران آبی موجود در کشور، تصریح کرد: از آنجایی که بخش کشاورزی یکی از پرمصرف‌ترین بخش‌ها در مصرف آب است باید ترغیب کشاورزان جهت استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی نیز در دستور کار نظام صنفی کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های فعالان حوزه کشاورزی، یادآور شد: ورود بخش خصوصی به‌عنوان یک بخش فعال برای پیشبرد و توسعه کشاورزی بسیار موثر است.

در ادامه این جلسه نیز رئیس جهادکشاورزی شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت فعال کردن نظام صنفی برای پیگیری دغدغه‌های کشاورزان، بیان کرد: همکاری‌های لازم را در جهت پیشرفت هرچه بیشتر نظام صنفی کارهای کشاورزی توسط جهادکشاورزی صورت خواهد گرفت.

علیرضا اسداللهی تصریح کرد: نظام صنفی کارهای کشاورزی می‌تواند در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزشی، آگاه‌سازی کشاورزان و فروش نهاده‌های کشاورزی ورود کند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست