• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
  • شناسه خبر: 5842

برخی با سخنان ناشایست نظام جمهموری اسلامی را ناتوان جلوه می دهند

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: با وجود داشتن جامعه فرهیخته و نخبه در کشور، برخی از افراد گاهی با سخنان ناشایست خود نظام مظلوم جمهوری اسلامی را ضعیف و ناتوان جلوه می دهند. به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش امیری در ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: با وجود داشتن جامعه فرهیخته و نخبه در کشور، برخی از افراد گاهی با سخنان ناشایست خود نظام مظلوم جمهوری اسلامی را ضعیف و ناتوان جلوه می دهند.

به گزارش پیام ملّت، اسدالله درویش امیری در جلسه هماهنگی امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: نباید طوری سخن بگوییم که خانواده شهدا تصور کنند که خون فرزندانشان به هدر رفته است، بلکه باید با انتخاب صحیح ترین راه که با فرهنگ غنی شهادت و ایثار مطابقت داشته باشد، پیش رویم و سخن بگوییم.

وی  با بیان اینکه تکریم و حفظ شان ایثارگران باید بر مبنای اصول باشد، افزود: امروزه به برکت خون شهدا و فداکاری و مقاومت قشر ایثارگر در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

استاندار زنجان با اشره به اینکه  نظام ما می تواند الگوی مناسب برای سایر کشورها باشد، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی می تواند برای جوامعی که برای یافتن حق و استقرار حکومت مردم سالاری تلاش میکنند الگوی مناسبی باشد.
درویش امیری یاد آور شد: در طول ۴ دهه گذشته در سطح کشور و به تبع آن در استان زنجان گام های اساسی برداشته شده و با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، در حوزه های مختلف اقدامات مهمی را شاهد هستیم.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعت تحقق یافته و از این میزان ۲ هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال در مرحله تکمیل است .
استاندار زنجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای ادامه راه و دستیابی به اهداف خود به گذشت و فداکاری نیاز دارد، افزود: تنها ایثار و شهادت، به معنای جان دادن نیست، بلکه ایثار در مقابل تحمل بخشی از ناملایمات و فشارهایی که از سوی برخی کشورها به ملت تحمیل می شود، ستودنی است.
درویش امیری در ادامه بر ضرورت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در کشور تاکید کرد و گفت: باید مسئولین دستگاه های اجرایی با همت و تعامل در جهت مبارزه با چالش ها و آسیب اجتماعی گام بردارند و از ظرفیت نخبگان نیز در این زمینه استفاده کنند.
درویش امیری با اشاره به اینکه شرایط کشور در هر دهه متفاوت است، افزود: علی رغم وجود آسیب های اجتماعی در جامعه، جوانان نخبه و صاحب نظر فراوانی در زمینه های دانش هسته ای، دفاعی و رشته های علوم پزشکی در جامعه وجود دارد و ما نباید تنها یک سوی به جامعه نگاه کنیم.
مقام عالی استان با تاکید بر اینکه مشاورین مدیران در امور ایثارگری نوعی رابط برای مجموعه به شمار می آیند، ادامه داد: مدیران و مشاورین باید همواره با حضور در بین خانواده شهدا و ایثارگران، در جهت حل مشکلات آن‌ها اقدام کنند.
وی  با تاکید بر اینکه مشاورین امور ایثارگران و مسئولین دستگاه های اجرایی باید به شایستگی بتوانند ارتباط موثر و صمیمی با جامعه ایثارگری و خانواده شهدا برقرار کنند، افزود: در پایان هر سال عملکرد هر دستگاهی در زمینه توجه به این افراد مورد رصد قرار خواهد گرفت.
درویش امیری افزود: افراد آزاده ای که مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با حکومت رژیم ستم شاهی بوده اند نیز تاثیر بسیاری در زمینه تحقق اهداف جمهوری اسلامی داشته اند که هرگز نباید فراموش شوند.
وی با بیان اینکه استان زنجان در معرفی و تکریم  جامعه ایثارگری در کشور کم نظیر و شاخص است، گفت: استان زنجان با برنامه ریزی منسجم توانسته فضای اجتماعی و فرهنگی مناسبی ایجاد نماید، به طوری که این استان پرچم دار شور و شعور حسینی بوده که عزاداری های آن در کشور و دنیا بی نظیر است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست