• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
  • شناسه خبر: 5844

هفت کشور به کشورهای صادراتی استان زنجان اضافه شده اند

پیام ملّت– رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هفت کشور لهستان، عمان، بحرین، مالزی، تایلند، استرالیا و ساحل عج نیز به کشور‌های مبدا صادراتی استان زنجان اضافه شدند. به گزارش پیام ملّت، ناصر فغفوری در جلس ...

پیام ملّت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هفت کشور لهستان، عمان، بحرین، مالزی، تایلند، استرالیا و ساحل عج نیز به کشور‌های مبدا صادراتی استان زنجان اضافه شدند.

به گزارش پیام ملّت، ناصر فغفوری در جلسه کارگروه صادرات استان زنجان با ببان اینکه  در سال جاری گزینه‌های مختلفی برای پیش‌بینی صادرات استان وجود دارد، اظهار کرد: سهم صادرات استان زنجان از کل کشور نزدیک به یک درصد است و ما تلاش می‌کنیم که هرساله این سهم بالاتر رود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد صادرات استان زنجان را ۱۵ واحد تولیدی انجام می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته میزان صادرات استان زنجان در برنامه هدفگذاری شده بالاتر بود، خاطر نشان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم میزان صادرات استان زنجان از برنامه هدفگذاری شده بالاتر ببریم.

فغفوری گفت: استان زنجان دارای ظرفیت های خوبی در زمینه صادرات استان است و برخی واحدهای تولیدی صادرات خود را از گمرک سایر استانها صورت می دهندکه باید برای برگرد اندن  فرایند صادرات آنها از گمرک زنجان تلاش شود.

وی با اشاره به صادرات فرش دستباف از استان زنجان بیان کرد: فرش دستباف ۳ درصد از صادرات استان زنجان را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به میزان صادرات فرش استان زنجان در ۴ ماه نخست امسال گفت: در این مدت میزان فرش از استان زنجان به ارزش دلاری ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار بوده است.

فغفوری همچنین با اشاره به میزان صادرات استان زنجان در بخش کشاورزی تا پایان تیرماه ابراز کرد: ۶ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۸۳۲ دلار محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست