• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 5849

ارائه مشاوره های حقوقی در مصلی های نماز جمعه

پیام ملّت– رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی و حقوقی مردم مشاوره های حقوقی در مصلی های نماز جمعه ارائه می شود. به گزارش پیام ملّت، جعفر گل محمدی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی ها ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی و حقوقی مردم مشاوره های حقوقی در مصلی های نماز جمعه ارائه می شود.

به گزارش پیام ملّت، جعفر گل محمدی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با مسئول ستاد نماز جمعه استان در نظر است قضات و حقوقدانان دادگستری با حضور در مصلی های نماز جمعه به نمازگزاران مشاوره حقوقی ارائه نمایند .

وی افزود: پایین بودن سطح آگاهی و دانش حقوقی مردم موجب بروز برخی مشکلات و ناهنجاری ها در جامعه می باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: دادگستری استان طی جلسه ای با مسئول ستاد نماز جمعه استان هماهنگی لازم برای حضور قضات و حقوقدانان قبل از خطبه های نماز جمعه انجام داده که قضات  ضمن ارائه مشاوره حقوقی به سئوالات حقوقی مراجعین پاسخ  خواهند داد .

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: میعادگاه های نماز جمعه دارای ظرفیت های مناسب برای مشاوره و آشنایی بیشتر مردم  با مسائل حقوقی می باشد که در این راستا ما از وجود قضات مجرب و حقوقدانان استفاده خواهیم کرد .

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست