• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۸
  • شناسه خبر: 5860

عملکرد دستگاه‌ها درهفته دولت باید رخ نمایی کند

پیام ملّت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: هفته دولت فرصتی برای نگاه به بیرون از دستگاه و ارائه عملکرد و فعالیت به مردم و از طرف دیگر فرصتی برای نگاه به درون و تقویت حس کارمندی است. به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در جلس ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان زنجان گفت: هفته دولت فرصتی برای نگاه به بیرون از دستگاه و ارائه عملکرد و فعالیت به مردم و از طرف دیگر فرصتی برای نگاه به درون و تقویت حس کارمندی است.

به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان زنجان افزود: امسال هفته دولت متنوع تر از سال‌های گذشته بوده و حوزه شهرستانی نمود بیشتری پیدا می کند که در این راستا تلاش همه ادارت و دستگاه‌های شهرستانی و همکاری و همراهی آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ فرمانداری زنجان در کنار دیگر دستگاه‌های شهرستانی به دنبال انعکاس عملکرد دولت در حوزه های مختلف است و در این مسیر مستندسازی به عنوان یک اصل مهم باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: حوزه‌های شهرستانی در دستگاه‌ها باید جدی گرفته شود، تا مردم بتوانند اقدامات و فعالیت‌های شهرستانی را به صورت عینی ببینند.

بیات تصریح کرد: البته برخی از دستگاه‌ها حوزه شهرستانی ندارند اما به هرحال حوزه‌های شهرستانی موجود باید در کنار نهادهای استانی فعالیت بیشتری داشته و به مردم ارائه عملکرد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی هفته دولت و سوم شهریور ماه همایش بزرگ پیاده روی در زنجان برگزار می شود، گفت: همزمان با پایان هفته دولت نیز جشنواره آش ایرانی در گاوازنگ را در پیش رو خواهیم داشت که فرصتی ارزشمند برای ایجاد حس همراهی دستگاه‌ها از سوی مردم و نیز ارائه عملکرد است.

فرماندار شهرستان زنجان به عملکرد و نقش روابط عمومی‌ها در سطح جامعه اشاره کردو گفت: روابط عمومی‌ها هم تنظیم کننده روابط درون سازمانی و هم برون سازمانی هستند و می‌توانند افکار عمومی را مدیریت و جهت‌دهی کنند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست