• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 5878

جهش بالای طلاق زیبنده استان نیست

پیام ملّت– مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اینکه استان زنجان یکی از استانهای مذهبی در سطح کشور مطرح بوده پس زیبنده استان نیست که در بحث طلاق جهش داشته باشد. به گزارش پیام ملّت، مسیح‌الله سلطانی ...

پیام ملّت مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اینکه استان زنجان یکی از استانهای مذهبی در سطح کشور مطرح بوده پس زیبنده استان نیست که در بحث طلاق جهش داشته باشد.

به گزارش پیام ملّت، مسیح‌الله سلطانی در همایش سلامت اجتماعی اظهار کرد: بحث طلاق در هشت سال گذشته در سطح استان زنجان جهش بالایی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در بحث طلاق وضعیت استان بسیار متفاوت بوده که نیاز است که به این بخش به لحاظ اعتباری توجه ویژه‌ای شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان افزود: با توجه به وضعیت جهشی که در بحث طلاق در سال‌های گذشته در سطح استان اتفاق افتاده نیاز به اجرای برنامه‌های مختلفی بوده و این امر نیز به اعتبار نیاز دارد که با این وجود امسال اعتبار کمی به این بخش اختصاص یافته است.

سلطانی با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد: باید اقدامات پیشگیرانه در بحث طلاق در سطح استان انجام و این موضوع مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا این مشکل در جامعه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مشکلی که امروز با آن در کشور مواجه هستیم بحث آسیبهای اجتماعی است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در بحث آسیب‌های اجتماعی غفلت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر بخواهیم جامعه توانمندی را داشته باشیم باید مهارت آموزی را در جامعه افزایش دهیم، افزود: دولت به بحث مشکلات اجتماعی توجه ویژه دارد و در این راستا برنامه مختلفی را در سطح کشور اجرا می‌کند.

سلطانی عنوان کرد: رویکرد اصلی وزارت کشور در مسائل اجتماعی بحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گسترش آموزش و بحث مشاوره‌ای، توانمند سازی و همچنین تربیت مربی بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمانهای مردم نهاد در کنترل آسیب‌های اجتماعی ابراز کرد: مشارکت‌های مردمی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان سلامت معنوی و سلامت جسمی را جزو آیتم‌های نظام سلامت اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: دولت اجرای این برنامه را در سطح کلان کشوری در پیش گرفته است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست