• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 5871

خدمات بهزیستی استان محدود به مکان و زمان نیست

پیام ملّت– مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان در دسترس بودن خدمات را در اولویت کاری خود قرار داده است که بدون در نظر گرفتن مکان و زمان آنها را ارائه دهد. به گزارش پیام ملّت، محمد محمدی قیداری در ه ...

پیام ملّت مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان در دسترس بودن خدمات را در اولویت کاری خود قرار داده است که بدون در نظر گرفتن مکان و زمان آنها را ارائه دهد.

به گزارش پیام ملّت، محمد محمدی قیداری در همایش سلامت اجتماعی و ضرورت آن در جامعه، اظهار کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری، با توجه به شرایط بومی هر استان اقدامات موثری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی توسط تمامی ارگان ها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با شتاب گرفتن تحولات محیطی میزان پیگیری آسیب ها نیز افزایش یافته است، افزود: گسترش حاشیه نشینی، طلاق، بیکاری و تورم از جمله عواملی هستند که ضرورت پرداختن به آسیب های اجتماعی در امر پیشگیری و مداخلات را افزون کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی است و همواره در تلاش است تا مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از تصمیمات قضائی و انتظامی اجرائی کند.

محمدی قیداری با اشاره به خط تلفن ۱۲۳ و تیم سیار اورژانس اجتماعی خاطر نشان کرد: هدف کلی این برنامه کنترل و کاهش بحران های فردی و خانوادگی و در دسترس قرار دادن خدمات بهزیستی به آحاد جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه ۲۰هزار معلول و ۵ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی استان زنجان هستند، تصریح کرد: خدمات این سازمان ابتدا در قالب خدمات تخصصی و در مرحله بعد تحت عنوان خدمات حمایتی می باشد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست