• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۳۰
  • شناسه خبر: 5884

۴۵۴ پروژه در هفته دولت در زنجان افتتاح می شود

پیام ملّت– فرماندار شهرستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۵۴ پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در نشست خبری به فرا رسیدن هفته دولت اشاره ک ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۵۴ پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در نشست خبری به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و افزود: نامگذاری این هفته به جهت شهادت شهید رجایی و باهنر می باشد که شهیدان به عنوان نمادهای بارز صداقت، سادگی و خدمت به ملت بودند.

وی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردهای دولت است تا خدمات خود را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به افتتاح پروژه ها در هفته دولت، خاطر نشان کرد: هفت پروژه در فرودگاه زنجان با هفت میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح خواهد شد.

بیات به  افتتاح ۱۲ پروژه در حوزه شرکت گاز و ۱۱ پروژه در حوزه شهرداری اشاره کرد و افزود: ۹ مورد افتتاح در بخشداری مرکزی، در بخشداری زنجانرود ۴۳ مورد، بخشداری قره پشتلو ۴۰ مورد، در حوزه توزیع برق ۲۹۴ مورد افتتاح، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ۵ پروژه قابل افتتاح، آب و فاضلاب شهری و روستایی ۵ پروژه خواهد بود.

وی یادآور شد: در هفته دولت ۴۵۴ پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه شهریورماه برای مردم زنجان پر از جشنواره خواهد بود، اظهار کرد: همایش پیاده روی در سوم شهریور ماه  برگزار می شود.

بیات در ادامه عنوان کرد: هشتم تا دوازدهم جشنواره ملی آش در زنجان برگزار می شود و جشنواره روستایی نیز پس از اتمام جشنواره آش برگزار خواهد شد.

وی از آغاز به کار شورای پنجم از اول شهریورماه خبر داد و گفت: امید است با آغاز به کار این دوره روح خدمت در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست