• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۳۱
  • شناسه خبر: 5894

رضایت اجتماعی در ارزیابی عملکرد دستگاه ها مد نظر قرار گیرد

پیام ملّت– استاندار زنجان گفت: میزان رضایت اجتماعی و مردمی در ارزیابی دستگاه‌ها مورد توجه باشد. اسدالله درویش امیری در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و ستاد جشنواره شهید رجایی استان زنجان، اظهار کرد: بهره مند ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: میزان رضایت اجتماعی و مردمی در ارزیابی دستگاه‌ها مورد توجه باشد.

اسدالله درویش امیری در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و ستاد جشنواره شهید رجایی استان زنجان، اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت های ملی، از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید با در نظر داشتن لایحه بودجه در راستای جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: این مسئله یکی از شاخص ها و محورهای مهم در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به شمار می آید.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان مشخص شود که دستگاه های اجرایی تا چه میزان در پیشبرد اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی موفق عمل نموده و توانسته اند سیاست ها و برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف را به درستی اجرا کند.
وی با تاکید بر اینکه در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی باید میزان رضایت اجتماعی و مردمی از دستگاه اجرایی نیز مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: اگر مدیران روحیه همیاری، مشارکت، دلسوزی و سرعت عمل را در ارائه خدمات داشته باشند، به خوبی رضایت اجتماعی و مردمی را جلب خواهند کرد و این امر در ارزیابی عملکرد آنان در سطح جامعه تاثیر بسزایی دارد.
مقام عالی دولت به ضرورت به کارگیری ظرفیت های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان زنجان از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی بالایی برخوردار است، باید از این ظرفیت خیرین در حوزه های مختلف برای پیشبرد اهداف استفاده شود و این موضوع نیز باید در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، جدی گرفته شود.
درویش امیری در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت در استان زنجان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال جشنواره شهید رجایی متفاوت تر از سال گذشته برگزار می شود و در این ایام از فعالین و برگزیدگان نظام اداری در سطح استان و شهرستان ها تجلیل خواهد شد.
استاندار زنجان تاکید کرد: جشنواره شهید رجایی باید به صورت فراگیر، مردمی و با مشارکت اقشار مختلف جامعه در جهت معرفی دستاوردها و خدمات دولت برگزار شود.
وی تصریح کرد: باید از حضور آحاد مختلف مردم در برگزاری هر چه بهتر جشنواره در فضایی شاد و با نشاط استفاده کرد و در این راستا ضروری است از برنامه های کلیشه ای و تکراری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز خوداری شود، تا بتوانیم استان زنجان را به عنوان الگویی موفق در سطح کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست