• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۱
  • شناسه خبر: 5910

شوراها باید محور اعتماد در جامعه باشند

پیام ملّت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: شوراها باید علاوه بر توجه به بحث تولید، به دنبال اعتماد افزایی بوده و محور وحدت و اعتماد در جامعه باشند. به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در در مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شوراها ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان زنجان گفت: شوراها باید علاوه بر توجه به بحث تولید، به دنبال اعتماد افزایی بوده و محور وحدت و اعتماد در جامعه باشند.

به گزارش پیام ملّت، رسول بیات در در مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی زنجان با بیان اینکه شوراها باید محور دوستی، رفاقت و مشارکت باشند و مناطق مختلف را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند، افزود: با اجرای شیوه های صحیح مدیریت و آشنایی با قوانین مرتبط، می توان در راستای پیشرفت نظام شورایی در جامعه گام های ویژه ای برداشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر روستاها به سمت مصرف گرایی رفته اند، در حالی که باید تولید کننده باشند که این امر تنها توسط شوراها محقق خواهد شد.

فرماندار زنجان خاطر نشان کرد: شوراها باید علاوه بر توجه به بحث تولید، به دنبال اعتماد افزایی بوده و محور وحدت و اعتماد در جامعه باشند.

بیات تصریح کرد: با پذیرفتن شوراها در سطح کشور به عنوان یک پارلمان محلی، مسیر پیشرفت در نظام شورایی به سرعت طی می شود و این امر به توسعه نظام شورایی منجر خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: روستاهای پیشرو باید مظهر مهربانی، ایثار و از خودگذشتگی، مشارکت طلبی و مشارکت‌جویی باشند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین آبرسان تا یک ماه آینده پایه‌ریزی و به سرانجام خواهد رسید، افزود: در راستای توسعه و پیشرفت روستاها، نیازمند همکاری و مشارکت این اقشار در جامعه هستیم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست