• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 5916

فضای مجازی مهمترین نقش در تغییر فرهنگ عمومی را دارد

پیام ملّت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امروز بحث رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی مؤثرترین نقش در تغییر فرهنگ عمومی جامعه ما را دارد. به گزارش پیام ملّت، ناصر مقدم، در آیین گشایش نخستین مرکز شتابدهی ...

پیام ملّت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امروز بحث رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی مؤثرترین نقش در تغییر فرهنگ عمومی جامعه ما را دارد.

به گزارش پیام ملّت، ناصر مقدم، در آیین گشایش نخستین مرکز شتابدهی فرهنگی دیجیتال کشور با بیان اینکه نخستین مرکز شتاب دهنده فرهنگی دیجیتال با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان افتتاح شد،اظهار داشت: این مرکز می تواند برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی موثرترین نقش را در تغییر روند فرهنگ جامعه دارد، ادامه داد: این فضا  بخصوص در بخش خانواده ها موثر است.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تولید محتوا گام های اساسی برداشته است،خاطرنشان کرد: زمانی تولید محتوا موثر است که زمینه را برای گسترش این برنامه ها داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: اگر این روند با سرعتی که دارد تداوم پیدا کند، زنجان به قطب فرهنگی دیجیتال تبدیل می شود.

مقدم با بیان اینکه زنجان یکی از مراکز مهم دانشگاهی کشور است،یادآور شد: در سفر ریاست جمهور به زنجان قرار شده است استان به عنوان مرکز آی تی کشور معرفی شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست