• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 5919

لزوم رسیدگی و نظارت بر نمازخانه های بین راهی

پیام ملّت– معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: شهروندان محترم می‌توانند مشکلات  نمازخانه‌‌های بین‌راهی را به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ که به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر وضعیت نمازخانه های بین راهی راه اندازی ...

پیام ملّت معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: شهروندان محترم می‌توانند مشکلات  نمازخانه‌‌های بین‌راهی را به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ که به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر وضعیت نمازخانه های بین راهی راه اندازی شده است،  پیامک کنند.

محمدرضا آقاخانی در گفت و گو با پیام ملّت، اظهار کرد: کلیه شركت هاي مسافربري استان موظف هستند نسبت به تنظيم برنامه حركت اتوبوس هاي بين شهري و عدم تقارن آن با زمان اذان و اوقات شرعي اقدام نمايند.

وی یادآور شد: همشهریان می بایست انتقادات وپیشنهادات خودرا با مشخصات مکانی دقیق به این سامانه ارسال نمایند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت: ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی متشکل ازنمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت منظم و مستمر در تمامی ایام سال از همه نمازخانه های بین راهی استان زنجان بازدید می کنند.

آقاخانی ادامه داد: در طی این بازدیدها مسایل و مشکلات این نمازخانه ها با صورت جلسه ای به مدیران نمازخانه های منعکس و آنان متعهد می شوند در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

انهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست