• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۳
  • شناسه خبر: 5940

تکنولوژی های مدرن در رونق اقتصادی زنجان به‌کارگیری می‌شود

پیام ملّت– رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اهتمام مسئولان زنجان برای راه‌اندازی شهرک تخصصی ترکیه‌ گفت: تکنولوژی‌های مدرن در رونق اقتصادی زنجان به‌کارگیری می‌شود. به گزارش پیام ملّت، غلامحسین جمیلی در نشس ...

پیام ملّت رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اهتمام مسئولان زنجان برای راه‌اندازی شهرک تخصصی ترکیه‌ گفت: تکنولوژی‌های مدرن در رونق اقتصادی زنجان به‌کارگیری می‌شود.

به گزارش پیام ملّت، غلامحسین جمیلی در نشست با تجار ترکیه‌ای با اشاره به  پیگیری‌های اتاق زنجان  و دستگاه‌های متولی از جمله استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بر اساس جلسات مشترکی که مابین اتاق صنایع استانبول و مسئولان استان زنجان برگزار شد، انتظارات طرفین در راستای استقرار شهرک تخصصی در استان زنجان تبیین شد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی در اجرای این طرح تصریح کرد: قطعا با ظهور یک شهرک تخصصی خارجی در استان می‌توانیم شاهد رونق فضای اقتصادی، تسهیل در امر  جذب سرمایه‌گذاری خارجی و بهبود وضعیت اشتغال در استان  باشیم همچنین این سرمایه‌گذاری می‌تواند امکان جهش صادراتی و تولید محصولات مختلف با تکنولوژی‌های مدرن در استان را فراهم سازد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ایجاد فضای رقابتی در صنایع با استقرار شهرک را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد و گفت: با ایجاد این شهرک واحدهای دیگر نیز به اندیشه رقابت و افزایش کیفیت تولیدات خود می‌افتند که همین امر سبب توسعه و پیشرفت کشور  می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به مقرون به صرفه بودن استفاده از نیروهای بومی در شهرک تخصصی ترک‌ها اشاره کرد و گفت: مشاغل غیر مستقیم همانند شرکت‌های خدمات سرمایه‌گذاری، خدمات پیمانکاری، خدمات حمل و نقل و لجستیک که از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار هستند با احداث این شهرک در استان زنجان دستخوش تحولات مثبتی می‌شوند و همچنین ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان از دیگر  پیامدهای استقرار این شهرک در زنجان است.

در این نشست رئیس اتاق استانبول نیز ضمن ابراز خرسندی از پیگیری‌های مجدانه اتاق بازرگانی زنجان اظهار داشت: پافشاری و پیگیری مقامات استان زنجان حاکی از دغدغه مسئولان  زنجانی در راستای بهبود روابط تجاری خارجی است که با احداث این شهرک در استان زنجان بی‌شک شاهد یک همکاری سودمند و پربازده خواهیم بود.

انهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست