• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۴
  • شناسه خبر: 5946

دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است

پیام ملّت– فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در عرصه‌ای که دشمن کشورمان را تهدید می‌کرد، ملت ایران از همه اقشار در حمایت از امر ولایت‌فقیه در صحنه حاضر شدند و دفاع‌مقدس به همه ملت ایران تعلق دارد. به گ ...

پیام ملّت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در عرصه‌ای که دشمن کشورمان را تهدید می‌کرد، ملت ایران از همه اقشار در حمایت از امر ولایت‌فقیه در صحنه حاضر شدند و دفاع‌مقدس به همه ملت ایران تعلق دارد.

به گزارش پیام ملّت، سردار جهانبخش کرمی در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود:  به فرموده امام راحل در دوران هشت سال دفاع‌مقدس ما دو ابر قدرت غرب و شرق را شکست دادیم و انقلاب اسلامی و مظلویت کشورمان را به دنیا نشان دادیم.

وی با اشاره به نقش ارزنده رزمندگان استان زنجان در راستای دفاع از کشور بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، زنجان به عنوان دیار غواصان دریادل معرفی شده است که این امر نشان از نقش برجسته استان در دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: در هفته دفاع‌مقدس باید تلاش در جهت شناساندن فرهنگ حماسه دفاع‌مقدس به‌خصوص به نسل جوان صورت گیرد و این مهم باید در فضاسازی مناسب شهر در نقاط مختلف در جهت ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس انجام گیرد.

سردار کرمی تاکید کرد: امروز بیداری اسلامی که در امت‌های مسلمان مشاهده می‌شود نشان از تاسی انقلاب اسلامی و مقاومت جانانه رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس است که از مردمی بودن آن ناشی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمندگان استان زنجان در دوران هشت سال دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای را در راستای دفاع از کشور برعهده داشتند؛ به‌طوری‌ که به فرموده مقام معظم رهبری زنجان، دیار غواصان دریادل معرفی شده است که این نشان از نقش برجسته استان در دوران دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دفاع‌مقدس پیش‌بینی برگزاری بیش از یک‌هزار برنامه صورت گرفته است، تصریح کرد: این برنامه ها توسط پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد، رژه نیروهای مسلح، همایش بزرگ فرماندهان و یادگاران دوران دفاع‌مقدس از نیروهای مسلح‌ همایش زنان اسوه مقاومت و صبر و بازنمایی عملیات ثامن‌الائمه از جمله برنامه‌های مهم مناسبتی این هفته محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست